امام جمعه اسلامشهر :

حمایت از کالای ایرانی زمینه ساز اشتغال جوانان میشود

اسلامشهر (پانا)-امام جمعه اسلامشهر با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبری گفت:باحمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی زمینه اشتغال جوانان فراهم و از ورود کالاهای قاچاق و بنجل جلوگیری میشود.

کد مطلب: ۸۰۹۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از کالای ایرانی زمینه ساز اشتغال جوانان میشود

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام نوروزی در خطبه های نماز جمعه دهم فروردین 97 مصلی اسلامشهر با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک سال جدید ، حلول ماه رجب و میلاد پر برکت حضرت علی (ع)اظهار داشت: حضرت علی (ع) مولود خانه کعبه وزندگی ایشان الگو و چراغ راه سعادت دنیا و آخرت همگان میباشد.

امام جمعه اسلامشهردرخطبه دوم نماز به مناسبت های فروردین 97اشاره کردوافزود:دوازدهم فروردین عید مردم ایران اسلامی است و با گرامیداشت سیزدهم فروردین ،سالروزوفات حضرت زینب (س) این بانوی بزرگوار را مظهر صبر و شاکر بودن به درگاه خداوند متعال دانست .

حجت الاسلام نوروزی در بخش دیگری از سخنانش به مسئله مسلمانان یمن پرداخت و گفت :جنایات ائتلاف غرب و عربستان سعودی در یمن وارد چهارمین سال گردید و مجامع بین المللی نیزسکوت اختیار کرده و بر ضرورت اتخاذ تصمیمی قاطع در این زمینه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر به شعار سال 97 مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مبنی بر حمایت از کالاهای ایرانی اشاره کرد و تصریح کرد: باحمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی، زمینه اشتغال جوانان فراهم و از ورود کالاهای قاچاق و بنجل جلوگیری میشود.

/خبرنگار:حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار