رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خبر داد؛

اهدای دو قطعه زمین توسط خیرین برای ساخت مدرسه در بردخون

بردخون ( پانا ) رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: دو قطعه زمین توسط خیرین برای ساخت مدرسه اهداء شد.

کد مطلب: ۸۰۹۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
اهدای دو قطعه زمین توسط خیرین برای ساخت مدرسه در بردخون

ظهیر محمودی گفت : خیرین بردخونی دو قطعه زمین برای ساخت مدرسه اهداء کردندکه موقعیت این دو قطعه زمین یکی در شهر بردخون و دیگری در روستای شهنیاء است.

وی افزود: خیرین نیک اندیش حسین دشتی طاهری و برادران پریدار پس از اطلاع از کمبود فضای آموزشی در منطقه با آمادگی و به صورت داوطلبانه دو قطعه زمین در شهر بردخون و روستای شهنیاء جهت احداث دو فضای آموزشی اهداء نمودند.

محمودی اضافه کرد: این زمین ها در مجموع 5 هزار متر مربع مساحت و ارزشی معادل 450 میلیون تومان دارند که برای ساخت دو مدرسه 10 و 6 کلاسه در شهر بردخون و روستای شهنیاء استفاده می شود و بخشی از کمبود فضای منطقه جبران خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ادامه داد: به زودی مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در منطقه بردخون تشکیل می شود تا به صورت منسجم و یکپارچه برای جذب کمک های داوطلبانه خیرین و مردم اقدام کند و نیازهای مدارس به فضا و تجهیزات برطرف شود.

وی با بیان اینکه پیشنهادات بسیار خوبی در زمینه اهدای زمین، تجهیزات و کمک های مالی رسیده، گفت: مردم برای اعتلای آموزش و پرورش مشارکت بسیارشایسته ای دارند و تاکنون حمایت های گسترده و تأثیرگذاری در امر تعلیم و تربیت فرزندان منطقه داشته اند که امیدواریم این مشارکت ها ادامه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار