بخشدار بردخون:

سال 97 سال پیشرفت و توسعه است

بردخون ( پانا ) بخشدار بردخون گفت: سال 97 سال پیشرفت و توسعه بخش بردخون است.

کد مطلب: ۸۰۹۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
سال 97 سال پیشرفت و توسعه است

علی اخلاقی در نشست با جمعی از خیرین منطقه بردخون اظهار داشت: آموزش و پرورش با حضور و مشارکت همه مردم بویژه خیرین توان حرکت به سوی تعالی و پیشرفت را دارد تا پرورش دهنده مدیران و انسان های فرهیخته شود.

وی افزود: آیندگان درباره ما قضاوت می کنند پس چه بهتر که تصمیمی از روی عقل و تدبیر گرفته شود و جامعه از منافع آن بهره مند شود که اعتلای تعلیم و تربیت و مشارکت در ایجاد فضاهای آموزشی و پرورشی از این نمونه است.

اخلاقی با بیان اینکه از 3500 هکتار از 11000 هکتار موجود زیر کشت گوجه فرنگی است که هر ساله 200هزارتن برداشت و 20هزار کامیون بار گوجه فرنگی منتقل می شود، گفت: از 330 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته جنوب استان با تلاش نماینده جنوب استان در مجلس حدود 30 میلیارد ریال آن به بخش بردخون اختصاص یافته و امیدواریم بخش کشاورزی نیز حمایت بیشتری از تعلیم و تربیت منطقه کند.

بخشدار بردخون ابراز داشت: در سال 97 پروژه های بسیار خوبی در زمینه عمران شهری و روستایی، فضاهای آموزشی و پرورشی، بهداشت و درمان و راه در منطقه اجرا می شود و تحولات عظیمی در شهر و روستاها ایجاد خواهد کرد.

ارسلان حصیری شهردار بردخون نیز بر تقویت آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: اگر به تعلیم و تربیت توجه شود در همه حوزه ها پیشرفت می کنیم که شهرداری نیز با همه توان از آموزش و پرورش و فرهنگ منطقه حمایت می کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار