اقامت بیش از هشت میلیون مسافر نوروزی در مازندران

ساری (پانا) - سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از اقامت هشت میلیون ۷۹۱ هزار و ۹۷۵ نفر شب از بیست و هفتم اسفند تا هفتم فروردین خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۹۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
اقامت بیش از هشت میلیون مسافر نوروزی در مازندران

بهروز کشاورز در ستاد خدمات سفر با اعلام این خبر گفت: «در مجموع در این مدت سه هزار و هشتصد و چهل و شش بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی درمانی و مراکز حمل و نقل صورت گرفت.»

او با بیان اینکه در این مدت ۱۰۵ مورد تشویق تإسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی صورت گرفته است، از ثبت ۸۳ مورد تذکر کتبی نیز خبر داد.

کشاورز با اشاره به بازدید یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۳۱۰ گردشگر و بازدید کننده از روستاهای مازندران، از اقامت یک میلیون و ۸۷۶ هزار و ۸۰۰ گردشگر در روستاها خبر داد.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران تعداد زائران اماکن مذهبی و متبرکه تا هفتم فروردین را ۴۶۷ هزار و ۳۶۸ نفر اعلام کرد و گفت: «سه هزار و ۳۱۶ نفر نیز از اماکن تاریخی فرهنگیاستان دیدن کرده‌اند.»

کشاورز به ۲۰۳ هزار و ۴۷۵ بازدید کننده از موزه‌های استان اشاره کرد و گفت: «همچنین ۳۵ نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع دستی نوروزی تا کنون برپا شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار