معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

اسکان ۲۱۵ هزارو ۹۹۱ نفرروز مسافر نوروزی در ستاد های اسکان آموزش و پرورش استان کرمان

کرمان(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از اسکان ۲۱۵ هزارو ۹۹۱ نفرروز مسافر نوروزی تا صبح هشتم فروردین ۹۷، در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۹۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اسکان ۲۱۵ هزارو ۹۹۱ نفرروز مسافر نوروزی در ستاد های اسکان آموزش و پرورش استان کرمان

ماشاالله میرزاحسینی در حاشیه بازدید از ستاد اسکان نوروزی با تبریک سال جدید و سالروز ولادت امام جواد(ع)، گفت: در هشتمین روز از سال جدید ۱۱ هزارو ۷۵۶ نفر مسافر نوروزی در قالب ۳هزارو ۷۶ خانوار و ۲۷ هزارو ۳۹ نفرروز در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان آموزش و پرورش استان کرمان اسکان داده شده اند.

وی گفت: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته و تلاش تمامی عوامل ستادی و اجرایی، وضعیت پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان مطلوب است.

میرزاحسینی افزود: از ابتدای شروع بکار ستادهای اسکان فرهنگیان استان از ۲۴ اسفند سال گذشته تاکنون ۲۴ هزارو ۳۹۶خانوار در قالب ۹۳ هزارو ۹۰۹ نفر و ۲۱۵ هزارو ۹۹۱ نفرروز مسافر نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کرمان اسکان داده شده اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان، خاطر نشان کرد : با توجه به ظرفیت های موجود در استان کرمان و امکانات در نظر گرفته شده برای ستادهای اسکان فرهنگیان در استان کرمان آماده پذیرش میهمانان نوروزی از سراسر کشور هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار