دیدار دوستانه ملی؛ برزیل انتقام تحقیر در خانه را از قهرمان جام جهانی گرفت

تهران (پانا) – برزیل در برلین آلمان را شکست داد تا انتقامی خفیف از قهرمان جام جهانی بگیرد.

کد مطلب: ۸۰۹۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دوستانه ملی؛ برزیل انتقام تحقیر در خانه را از قهرمان جام جهانی گرفت

شکست عجیب و دور از انتظار برزیل مقابل آلمان در جام جهانی 2014 که با تحقیر 7 بر صفر آلمان همراه بود، در دیداری دوستانه به میزبانی شهر برلین جبران شد و سلسائو موفق شد میزبان جام جهانی را در حضور هوادارانش با یک گل شکست دهد.

گابریل جسوس در نیمه اول تک گل برزیل را به ثمر رساند تا این تیم پس از 13 سال آلمان را شکست دهد و به روند بدون شکست بودن ژرمن‌ها بعد از 22 بازی پایان دهد.

در دیگر بازی‌ها؛ بلژیک در دیداری یکطرفه عربستان یکی دیگر از تیم‌های حاضر در جام جهانی را با 4 گل در هم کوبید. دبل لوکاکو در نیمه اول و گلهای باتشوایی و دی بروینه دومین پیروزی متوالی بلژیک مقابل این تیم آسیایی را رقم زد و تعداد بازی‌های بدون باخت بلژیک را به عدد 16 رساند.

دیدار جذاب لهستان و کره جنوبی در حالی که تا دقیقه 90 با تساوی 2 بر 2 دنبال می‌شد، در نهایت با گل در وقت اضافه به پیروزی 3 بر 2 لهستان منجر شد. نیمه اول با گلهای لواندوسکی و گورسیکی 2 بر صفر به سود لهستانی‌ها بود، اما در نیمه دوم کره جنوبی با دو گل در دقایق 85 و 87 بازگشتی رویایی به بازی داشت اما این پایان کار نبود و دقیقه 92 زلینسکی گل برتری لهستان را به ثمر رساند.

پیش از این دیدار سوئد یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی مقابل رومانی با یک گل شکست خورد و دومین باخت متوالی خود در ماه اخیر را پذیرفت.

لوگزامبورگ در پتجمین بازی متوالی مقابل اتریش شکست خورد و با باخت 4 بر صفر زمین را ترک کرد.

بلاروس هم پس از 12 سال اسلوونی را شکست داد و با پیروزی 2 بر صفر به خانه برگشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار