دیدار دوستانه ملی؛ ایران با ستاره‌هایش برای مراکش خط و نشان کشید   

تهران (پانا) – تیم ملی ایران در دیداری دوستانه از سد الجزایر گذشت تا برای حریف اولش در جام جهانی خط و نشان بکشد.

کد مطلب: ۸۰۹۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دوستانه ملی؛ ایران با ستاره‌هایش برای مراکش خط و نشان کشید   

تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی آفریقایی - اروپایی به سر می‌برد امشب در دیداری دوستانه به مصاف الجزایر شگفتی‌ساز جام جهانی 2014 و غایب بزرگ جام جهانی 2018 رفت.

بازی برخلاف آنچه پیش‌بینی می‌شد با برتری تاکتیکی ایران آغاز شد و شاگردان کارلوس کی‌روش خیلی زود به گل اول بازی دست یافتند. دقیقه یازده ارسال خوب وریا غفوری با پرش بلند و ضربه سر دقیقه سردار آزمون تبدیل به گل اول تیم ملی ایران شد. 8 دقیقه بعد شوک دوم به الجزایری‌ها وارد شد و مهدی طارمی گل دوم را با پاس عمقی احسان حاج صفی به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری 2 بر صفر ایران به پایان برسد. مهمترین اتفاقی که در نیمه اول کارلوس کی‌روش را نگران کرد مصدومیت مهدی طارمی و تعویض اجباری او با وحید امیری بود که باید منتظر ماند و دید چه زمانی او به فوتبال بارخواهد گشت.

نیمه دوم این تیم الجزایر بود که نبض کار را در اختیار گرفت و تیم کارلوس کی‌روش مانند بازی‌های گذشته پس از جلو افتادن از حریف رو به دفاع و استفاده از ضد حمله‌ها رفت. دقیقه 56 ضربه کاشته ارسالی روی دروزاه ایران با خروج اشتباه بیرانوند همراه شد و چافایی گل اول مراکش را به ثمر رساند. اما در در ادامه این تیم در گلزنی ناکام ماند و با شکست 2 بر یک از زمین خارج شد تا الجزایر با هدایت رابح ماجر اولین شکست را پذیرا شود.

با این نتیجه ایران شکست مقابل تونس را فراموش کرد و انتقام شکست 26 سال قبل را از الجزایر گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار