ستاد اسکان فرهنگیان کاشان، بیش از 50 هزار گردشگر را پذیرش کرده است

کاشان(پانا)_معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: بیش از 50 هزار نفر از هموطنان نوروز باستانی را در مراکز اسکان فرهنگیان این شهرستان جشن گرفتند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است.

کد مطلب: ۸۰۹۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ستاد اسکان فرهنگیان کاشان، بیش از 50 هزار گردشگر را پذیرش کرده است

امیرحسین عربفرد در گفتگو با پانا کاشان، اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و گردشگری منطقه فرهنگی کاشان، این شهرستان در اسکان نوروزی فرهنگیان بعد از شهر اصفهان ، رتبه دوم پذیرش و اسکان گردشگر را به خود اختصاص داده است.
وی افزود: مدیریت آموزش و پرور ش کاشان، در نوروز امسال 12۰ واحد آموزشی در قالب یک هزار و ۱۰0 اتاق در طرح اسکان فرهنگیان امسال، برای پذیرایی از مهمانان آماده کرده است که پنج واحد در گروه ویژه، 19 مدرسه در گروه الف و 92 واحد آموزشی نیز در قالب مراکز اسکان گروه ب طبقه بندی شده است.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: بنا بر آمار مرکز فناوری وزارت آموزش و پرورش، میزان پذیرش گردشگر در مراکز اسکان فرهنگیان شهرستان کاشان معادل مجموع پذیرش 13 استان کشور است.
وی گفت: مدارس طرح اسکان، در دو گروه الف. و ب. درجه بندی شده که مدارس درجه ب. سطح کلاس‌ها مفروش شده و پتو نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است، اما در کلاس‌های درجه ویژه خدماتی نظیر تلویزیون و یخچال نیز موجود است.
عربفرد افزود: توزیع روزانه سه هزار و 500 دست غذا، با قیمتی ارزان‌تر از رستورانهای شهر، در دو نوبت نهار و شام و تنوع ۱۵ نوع غذا در رستوران فرهنگیان و فعالیت درمانگاه فرهنگیان کاشان در قالب پزشکان عمومی و متخصص‌،آزمایشگاه و پرستاری از دیگر خدمات ستاد اسکان فرهنگیان کاشان در تعطیلات نوروزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار