قیمت میوه ستاد تنظیم بازار استان کاهش یافت

بوشهر ( پانا ) مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با اشاره به تامین و توزیع ۵۰۰ تن سیب و پرتقال از سوی ستاد تنظیم بازار گفت: براساس تصمیم این ستاد قیمت میوه‌های یاد شده برای عرضه به مشتریان کاهش یافت.

کد مطلب: ۸۰۹۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
قیمت میوه ستاد تنظیم بازار استان کاهش یافت

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه در طرح نوروزی میوه، گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ در سطح استان با قیمت مصوب توزیع می‌شود اظهار داشت: در راستای تامین نیازهای مردم استان بوشهر و مسافران نوروزی، سهیمه اختصاصی میوه، گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ به مراکز توزیغ استان بوشهر واگذار شده است.

وی از توزیع این کالا در بیش از 90 مرکز در سطح استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: برای افزایش رضایت‌مندی مردم بازرسان به صورت مستمر از مراکز توزیع بازدید می‌کنند که امکان تخلف از بین ببرنند تا رضایت مندی مردم بیش از پیش فراهم شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز مردم در همه نقاط استان بوشهر توزیع می‌شود تاکید کرد: گستره توزیع به گونه‌ای سازماندهی و طراحی شده که همه نقاط استان به اقلام مذکور دسترسی داشته باشند.

موسوی با بیان اینکه توزیع کالاهای یاد شده تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد خاطر نشان کرد: 450 تن پرتقال والنسیا با قیمت 2 هزار 400 تومان توزیع شده که با تصمیمات اتخاذ شده به هر کیلوگرم 2000 تومان کاهش یافت.

وی از کاهش قیمت سیب ستاد تنظیم بازار خبر داد و افزود: 100 تن سیب با قیمت 2 هزار تومان در بیش از 90 محل ثابت و سیار در حال توزیع است که قیمت این کالا هم از امروز به 1750 تومان در هر کیلوگرم کاهش یافته است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر از تعیین قیمت هر شانه تخم مرغ 12 هزار و 600 تومان خبر داد و با اشاره به افزایش کشیک نانوایی‌ها گفت: 211 نانوایی در سراسر استان به عنوان کشیک نوروزی تعیین شده و با تامین آرد مورد نیاز امکان عرضه نان در شب را فراهم کرده‌اند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار