مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

مراکز اسکان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در دور اول تعطیلات نوروزی با پذیرش 11 هزار نفر روز مسافر به کار خود ادامه می دهد

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از اسکان 2 هزار و 47 خانوار در مراکز اسکان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبر داد .

کد مطلب: ۸۰۹۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مراکز اسکان آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در دور اول تعطیلات نوروزی با پذیرش 11 هزار نفر روز مسافر به کار خود ادامه می دهد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،فولادوند در نخستین روز کاری سال 97 ضمن بازدید از مراکز اسکان شهرستانهای استان تهران گفت : پس از ارزیابی به عمل آمده از سوی مهمانان نوروزی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، عملکرد ستاد اسکان شهرستانهای استان تهران در دوره اول تعطیلات نوروزی در رتبه عالی قرار گرفت .

مدیرکل با تاکید بر شعار حمایت از کالای ایرانی به عنوان شعار سال 1397 اظهار داشت : آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سال جدید همچون گذشته حمایت از کالای ایرانی را به عنوان یکی از راهبردهای اصلی خود قرار داده است .

فولادوند فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را وظیفه همه مردم ایران دانست و گفت : شعار حمایت کالای ایرانی باید تبدیل به فرهنگ عمومی شود و مدرسه بهترین بستر توسعه فرهنگ حمایت از کالای ایرانی است.

وی خاطر نشان کرد : پایان فعالیت ستاد اسکان موقت فرهنگیان شهرستانهای استان تهران 11 فروردین می باشد و 14 فرورودین آغاز فعالیت آموزشی کلیه مدارس شهرستانهای استان تهران است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار