مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس خبرداد:

رشد 94 درصدی پذیرش فرهنگیان در ستاد اسکان ناحیه یک بندرعباس

پذیرش ۸ هزار و۴۲۵ نفر روز حاصل فعالیت ستاد اسکان ناحیه یک بندرعباس است

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: در سومین روز از تعطیلات نوروزی ستاد اسکان ناحیه یک بندرعباس با رشد 94 درصدی پذیرش مسافران فرهنگی، در صدر بیشترین آمار ستاد اسکان ادارات آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۰۸۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
رشد 94 درصدی پذیرش فرهنگیان در ستاد اسکان ناحیه یک بندرعباس

به گزارش پانا هرمزگان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس، ناهید آزادی با بیان این خبر افزود: از اولین روز آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان ناحیه یک تاکنون در مجموع 22 هزار و 802 نفرروز در قالب 2 هزار و 256 خانواده در 90 مدرسه ی تحت پوشش این ناحیه اقامت گرفتند که نشان از استقبال گسترده فرهنگیان از مراکز اقامتی در این ناحیه آموزشی است.

وی تصریح کرد: نصب بنرهای راهنمای آدرس ستاد ناحیه یک، اعلام آدرس ستاد از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش، نصب نرم افزار راهنمای محل اسکان فرهنگیان در مدارس، طراحی و توزیع نقشه و پوستر و همچنین بکارگیری عوامل راهنما در محل ستاد اسکان ازجمله فعالیت های این ستاد در اطلاع رسانی اسکان فرهنگیان در نوروز 1397 است که خوشبختانه رضایت مسافران عزیز فرهنگی را در پی داشته است.

آزادی عنوان کرد: روند روبه افزایش آمار پذیرش مسافران فرهنگی در نوروز امسال نشان می دهد هرمزگان به عنوان قطب گردشگری کشور در کانون توجه فرهنگیان و سایر گردشگران نوروزی است.

مسئول روابط عمومی آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس همچنین با بیان اینکه عوامل اجرایی ستاد اسکان در ناحیه یک بندرعباس با کار شبانه روزی و فعالیت مستمر خدمات رسانی مطلوب را سرلوحه کار خود قرار داده اند، اظهار کرد: همه ظرفیت ها برای اسکان در خور شان فرهنگیان عزیز به کار گرفته شده است و تکریم مراجعه کنندگان به بهترین نحو، شعار محوری ستاد اسکان ناحیه یک است.

آزادی خاطر نشان کرد: با وجود برخی تنگناها و مشکلات، آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با بسیج خدمات و امکانات لازم، حداکثر تلاش خود را در اسکان مناسب فرهنگیان به کار گرفته است که این روند تا پایان فعالیت ستاد اسکان ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار