مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز:

در صنعت توریسم رفتار میزبان برای جذب گردشگر جایگاه ویژه‌ای دارد

کرج (پانا) -مدیر کل میراث فرهنگی استان البرزگفت: میزبان حرفه ای نقش مهمی در جلب گردشگر ایفا می کند.

کد مطلب: ۸۰۸۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
در صنعت توریسم رفتار میزبان برای جذب گردشگر جایگاه ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز فخرالدین صابری مدیر کل میراث فرهنگی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به اهمیت و نقش میزبان در جلب رضایت گردشگر گفت : رفتار میزبان در جهت جذب گردشگر در صنعت توریسم از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار است. امروزه که صنعت گردشگری در حال بازخوانی مولفه ها و جنبه های مختلف این صنعت است جایگاه میزبان از اهمیت بالایی برخوردار است. میزبان را می توان مهمترین بخش صنعت توریسم تلقی نمود به طوری که ساکنان عادی برخی کشورها به قدری در رفتار با گردشگر مهارت پیدا کرده اند که گویا آنها میزبان حرفه ای هستند.

صابری یادآور شد میزبان حرفه ای به میزبانی گفته می شود که رضایت مندی مشتری از هر نکته ای برای او مهمتر است و طوری رفتار می کند که گردشگر برای بازگشت رغبت پیدا می کند.

صابری خاطر نشان کرد ساخت میزبان حرفه ای به حدی کالاها را خوب و زیبا عرضه می کند که مشتری برای خرید کالا راغب می شود و حتی فراتر از آن میزبان حرفه ای به گونه ای با مشتری ارتباط عاطفی برقرار می سازد که مشتری در برخورد با دیگران آنچه شبیه به میزبانش جاری می شود یاد خدماتی که به وی ارائه شده می افتد. صابری اذعان نمود البرز نشینان باید به میزبانان حرفه ای تبدیل شوند تا این استان از بزرگترین معبر گردشگری کشور به بزرگترین مقصد گردشگری کشور تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار