در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با مرجع تقلید شیعیان مطرح شد

آیت الله سبحانی: حمایت از کالای ایرانی در گرو مبارزه جدی با قاچاق کالا است

از وضعیت فضای مجازی راضی نیستیم

قم (پانا) - آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با تاکید بر این که حمایت از کالای ایرانی جز با برخورد با کالای قاچاق محقق نمی شود گفت: متأسفانه کالای خارجی همچنان در حال ضربه زدن به اقتصاد و اشتغال کشور است که باید برای مقابله با آن برنامه ریزی جدی صورت گیرد.

کد مطلب: ۸۰۸۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله سبحانی: حمایت از کالای ایرانی در گرو مبارزه جدی با قاچاق کالا است

آیت الله جعفر سبحانی امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نامگذاری سال 97 به سال حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر انقلاب گفت: باید در سال جدید نسبت به برخورد با قاچاق کالا جدیت بیشتری داشت.

وی با اشاره به آثار مخرب ورود کالای قاچاق و واردات بی رویه بر اقتصاد کشور افزود: متأسفانه کالای خارجی همچنان در حال ضربه زدن به اقتصاد و اشتغال کشور است که باید برای مقابله با آن برنامه ریزی جدی صورت گیرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که باید درباره وضعیت فضای مجازی نیز باید تدبیر شود، اظهار داشت: از وضعیت فعلی فضای مجازی راضی نیستیم چرا که فضای مجازی اخلاق جوانان و جامعه را هدف قرار داده است.

وی با تأکید بر مقابله با معضلات و آسیب های فضای مجازی ادامه داد: اگر در این فضا علم و دانش وجود داشته باشد اشکالی ندارد اما باید جلوی مفاسد و ایجاد مفسده را گرفت چرا که جامعه را دچار مشکل می کند.

آیت الله سبحانی با انتقاد از تشویق مردم به سفر در ایام نوروز گفت: جمعیت بسیاری در مدت زمان اندک ایام نوروز با خودروهای غیر استاندارد و بالاتر از آن با رانندگانی که برخی از آنها ملترم به قوانین نیستند در جاده ها آمد و شد می کنند که به طور طبیعی منجر به حوادث می شود.

وی گفت: باید این موضوع فرهنگ سازی شود که از فرصت ایام تعطیلات نوروز برای صله رحم استفاده شود تا شاهد سفرهای غیرضروری در جاده های کشور در ایام تعطیلات نوروز نباشیم.

فرمانده نیروی انتظامی امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار