معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

حضور بیش از پنج هزار نفر روز میهمان فرهنگی در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از شامگاه 29اسفندماه 96 تا اولین روز از بهار 97 ، پنج هزارو 318 نفر روز میهمان فرهنگی در استان اردبیل حضور پیدا کرده است.

کد مطلب: ۸۰۸۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از پنج هزار نفر روز میهمان فرهنگی در استان اردبیل

حسین برزگر اظهار داشت: حمد و سپاس خداوند متعال را که توفیق داد تا سال 96 را با همت تمامی فرهنگیان، مدیران، روسا و کارشناسان با موفقیت های چشمگیری به پایان برسانیم و انشاالله در سال جدید نیز تلاش خواهیم داشت که با همکاری فرهنگیان، مشارکت اولیای دانش‌آموزان، همت دانش آموزان مستعد استان و بهره‌گیری از خردجمعی با برنامه‌ریزی دقیق و کاربردی، فرهنگ سازی لازم برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید انجام گیرد.

وی گفت: از شامگاه 29 اسفند ماه 96 تا اولین روز از بهار 97‌، پنج هزار و 318 نفر روز میهمان فرهنگی در استان اردبیل حضور پیدا کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: از آغاز پذیرش اسکان نوروزی تا اولین روز از فروردین 97 افتخار میزبانی یک هزار و 807 نفر در قالب 502 خانوار را از استان‌های آذربایجان‌شرقی‌، آذربایجان‌غربی، گیلان، زنجان و تهران را داشته‌ایم.

برزگر اظهار کرد: در بین تمامی میهمانان فرهنگی که به استان تشریف آورده‌اند سهم آذربایجان‌شرقی در سومین روز از پذیرش بیشتر از سایر استان‌هاست و بیشترین پذیرش در شهرستان‌های اردبیل و بیله‌سوار انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار