دیدار دوستانه ملی؛ عنابی‌ها بازگشت میزبانی به عراق را تلخ کردند

تهران (پانا) – در دیدارهای دوستانه امروز تیم‌های کامبوج، آفریقای جنوبی، اردن، قطر، زامبیا، و آندورا با تساوی از برد زمین را ترک کردند.

کد مطلب: ۸۰۸۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دوستانه ملی؛ عنابی‌ها بازگشت میزبانی به عراق را تلخ کردند

با آغاز تعطیلات لیگ‌ها در ماه مارس به علت روزهای فیفادی، امروز جهان فوتبال شاهد برگزاری چند دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی بود.

عراق که چند روز پیش از فیفا حکم رفع ممنوعیت میزبانی‌اش را دریافت کرد در دیداری دوستانه میزبان قطر بود و در دیداری جذاب به میزبانی شهر بصره 3 بر 2 مقابل عنابی‌ها شکست خورد.

جدال تیم‌های آفریقای جنوبی و آنگولا که دو غایب بزرگ قاره آفریقا در جام جهانی 2018 هستند، در پایان نود دقیقه برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اما پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، ضربات پنالتی تیم برنده را تعیین کرد و آفریقای جنوبی با برد 7 بر 6 از زمین خارج شد.

دیدار تیم‌های آسیایی لائوس و کامبوج با برد یک بر صفر کامبوج تمام شد، نتیجه‌ای که دومین برد متوالی این تیم در دیدارهای روبرو را رقم زد.

اردن هم در دیداری دیگر مقابل تیم محروم شده کویت با برد یک بر صفر زمین را ترک کرد. کویت مدت‌هاست به علت دخالت سیاسیون در ورزش از سوی اتحادیه بین المللی المپیک و فیفا از حضور در میادین رسمی محروم شده است.

زامبیا هم که در دقیقه 92 توانسته بود دیدار با زیمباوه را به تساوی 2 بر 2 بکشاند، در ضربات پنالتی این تیم را 5 بر 4 شکست داد.

دیدار تیم‌های اروپایی لیختن اشتاین و آندورا هم با پیروزی یک بر صفر آندورا تمام شد، نتیجه‌ای که اولین برد تاریخ آندورا در دیدارهای روبرو را رقم زد.

توگو و ماداگاسکار هم در دیداری دیگر با تساوی بدون گل از زمین خارج شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار