فرمانده انتظامی شرق استان تهران تاکید کرد:

ضرورت توجه به امنیت و آرامش شهروندان و مسافران نوروز97

پاکدشت (پانا) - فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: برای برقراری امنیت بیشتر و آرامش شهروندان در تعطیلات نوروزآمادگی کامل داریم.

کد مطلب: ۸۰۸۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به امنیت و آرامش شهروندان و مسافران نوروز97

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی شرق استان تهران، در حاشیه جلسه قرارگاه نوروزی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: برنامه ریزی برای مقابله با سرقت یکی از وظایف مهم پلیس در ایام تعطیلات نوروز است.

وی همکاری ادارات با نیروی انتظامی در سال ۹۶ را صمیمانه توصیف کرده و افزود: پیشگیری از جرائم و خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی از اولویت های اصلی پلیس در ایام تعطیلات نوروز ۹۷ است و ما باید با حفظ آمادگی و هوشیاری کامل در انجام ماموریت ها، رضایت مندی و امنیت و آرامش شهروندان و مسافران نوروزی را رقم بزنیم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: حفظ نظم و امنیت کاری بسیار دشوار است، که پلیس باید با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی از تمامی ظرفیت های موجود نظیر معتمدان محلات و پلیس های افتخاری و عوامل بسیج استفاده کند.

رئیس پلیس شرق استان تهران اظهار داشت: پلیس با کلیه توان خود و با به بکارگیری نیرو های کمکی و احضار متهمین سابقه دار و سارقین حرفه ای و آموزش سرایه داران و نگهبانان در برقرای نظم وامنیت مسافران نوروزی و شهروندان در سطح شهرستان تلاش خواهد کرد تا مشکلی از لحاظ امنیت و ترافیک نداشته باشد.

وی همچنین همیاری و هم دلی سایر مسئولین سازمان ها و ادارات را در پیشبرد و ارتقاء سطح کیفی ، امنیتی ، انتظامی اجتماعی شهرستان پاکدشت بسیار حساس برشمرد و خواستار تعاملی ویژه سایر ادارات با نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خصوص پیشگیری از سرقت به شهروندان و مسافران نوروزی هشدار داد و اظهار داشت: در صورت مشاهده موارد مشکوک با سامانه ۱۱۰ و جهت ارائه انتقادات، پیشنهادات، شکایات و تقدیر از عملکرد پلیس با سامانه ۱۹۷ تماس بگیرند.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار