پذیرش و اسکان بیش از 1225 نفرروز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان کردستان

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در استان، بیش از هزار و 225 نفرروز میهمان در مراکز اقامتی استان پذیرش شده اند.

کد مطلب: ۸۰۸۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش و اسکان بیش از 1225 نفرروز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان کردستان

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای فعالیت ستاد های اسکان استان تا کنون، تعداد 490 نفر میهمان در قالب 109خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند که این تعداد شامل هزار و 225نفر روز میهمان می باشد.

رشید قربانی افزود: در نوروز 97 تعداد 16 مرکز پذیرش در سطح شهرستانها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است که از این تعداد دو مرکز در سنندج مستقر می باشد .

به گفته قربانی در نوروز 97 تعداد 172 مدرسه با یک هزار و 298 کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده است و حدود 444 نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند .

گفتنی است فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز دوشنبه 28 اسفند ماه 96 آغاز و تا 13 فروردین 97 ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار