پیام تبریک معاون ابتدایی آموزش و پرورش به خانواده بزرگ آموزش ابتدایی سراسر کشور

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش به خانواده بزرگ و گرانقدر و فداکار آموزش ابتدایی سراسر کشور به منتسبت سال جدیدپیام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۸۰۸۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک معاون ابتدایی آموزش و پرورش به خانواده بزرگ آموزش ابتدایی سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، متن پیام رضوان حکیم‌زاده، معاون آموزش ابتدایی به مناسب فرارسیدن سال نو به شرح زیر است:

هوالمحبوب

خانواده بزرگ و گرانقدر و فداکار آموزش ابتدایی کشورم

آموزگاران پرتلاش ابتدایی، مدیران گرانقدر و دانش آموزان نازنین

با اهدای سلام و احترام، در آستانه سال نو صمیمانه ترین تبریک ها را خدمت شما تقدیم می کنم؛

خدای بزرگ را شاکرم که در یکسال گذشته توفیق درک شکوه کار همه ی شما عزیزان را داشتم و به یمن تلاش و ایثار شما ، گام های بلندی برداشتیم. افزایش 7/9 درصدی شاخص های عملکردی معاونت ابتدایی خود گواه خوبی بر ارزشمندی زحمات شما بزرگواران است. به پاس اندیشه های بلند و همت سترگ وزیر محترم، آموزش ابتدایی و سرنوشت کودکان عزیزش که سرمایه های فردای این میهن پاک هستند در کانون توجه جامعه قرار گرفت و اقبال عمومی نسبت به رسمیت شناختن دوران کودکی و حفظ کرامت و بهداشت روانی کودکان به مدد مصوبه ی حذف آزمون های مدارس خاص در پایه ی هفتم اتفاق افتاد و رها کردن کودکان از سلطه ی دنیای مجازی و اجبار کودکان به انجام تکالیف بی حاصل به مدد حذف پیک های نوروزی و جایگزین کردن آن با طرح عید و داستان و پیوند دادن کودکان با طبیعت و آشتی دادن کودکان با کتاب شکل گرفت.

این آغاز راهی است که به یاری و لطف الهی و حمایت و تلاش شما عزیزان برای احیای تربیت در دوره ی ابتدایی باید پیموده شود. بدون شک در پیمودن این مسیر فشارها زیاد است و فراز و نشیب ها بسیار، اما ما با هم عهد می بندیم تا تحقق معنای واقعی عدالت آموزشی که فراهم آوردن فرصت های برابر یاددهی - یادگیری از حیث کیفیت و امکانات است و نه صرف دسترسی به آموزش، همه ی تلاش خود را بکار گیریم. به امید روزی که همه فرزندان این مرز و بوم در نگاه ما به واسطه ی کرامت ذاتی شان تکریم و دارای استحقاق شناخته شوند.

از درگاه خداوند مهربان برای تک تک شما عزیزان سالی سرشار از فرصت های رویش و تعالی آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار