طرح جامع گردشگری البرز زمینه ساز اشتغالزایی در شهرستانهای استان

کرج (پانا) - استاندارالبرز با اشاره به تهیه و تصویب طرح جامع گردشگری البرز گفت: امسال رویکرد و نگاه دولت این است که بخشی از اشتغالزایی البرز از حوزه گردشگری و صنایع دستی تامین شود که با تصویب طرح جامع گردشگری این زمینه برای فراهم شدن شغل در شهرستانهای البرز ایجاد خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۸۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح جامع گردشگری البرز زمینه ساز اشتغالزایی در شهرستانهای استان

به گزارش خبرزنگار پانا از البرز؛ محمدعلی نجفی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از کاروانسرای ینگه امام در شهرستان ساوجبلاغ که با همراهی مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری انجام شد؛ گفت: امسال رویکرد و نگاه دولت این است که بخشی از اشتغالزایی از حوزه گردشگری و صنایع دستی تامین شود.


استاندارالبرز با بیان اینکه بیش از ۵۵ درصد اشتغال استان مربوط به بخش خدمات است؛افزود: تلاش می شود بخش اعظم اشتغال از ظرفیت بخش گردشگری اشتغالزایی فراهم گردد.

نجفی با اشاره به تهیه و تصویب طرح جامع گردشگری استان البرز افزود: این طرح فرصتی برای شهرستانهای استان البرز فراهم خواهد کرد تا از ظرفیت های آن استفاده شود.


وی افزود: با توجه به ظرفیت هایی که در شهرستانهای استان البرز؛ازجمله اشتهارد،طالقان با طبیعت زیبا و زادگاه آیت الله طالقان وجود دارد؛ تپه تاریخی ازبکی با قدمت ۹ هزارساله در نظرآباد؛ جاده چالوس با فرصت های گردشگری و... در بحث جاذبه های گردشگری و توریستی وجود دارد؛ بخشی از اشتغال استان از سرفصل گردشگری مهیا شود.
استاندارالبرز ادامه داد: جاده چالوس نیز فرصت ویژه ای برای گردشگری مسافران نیر خواهد بود.

نجفی بیان کرد: در آخرین روزهای سال ۹۶ و آستانه آغاز سال ۹۷ نیز میزبان دکتر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان به همراه معاونان هستیم نوید بخش این است که البرز رویکرد مناسب تری را تجربه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار