شهردارتربت جام درنشست با تعدادی ازخبرنگاران عنوان کرد:

خبرنگاران واصحاب رسانه به عنوان نماینده افکارعمومی موضوعات راواقع بینانه رصدکنند

تربت جام ( پانا )-شهردارتربت جام با اشاره به اینکه خبرنگاران در اشاعه خبر را رعایت انصاف داشته باشندبه خبرنگارپانا گفت: تخریب با انتقاد متفاوت است و خبرنگاران با راهکارهای مناسب می توانند در توسعه شهر کمک کنند.

کد مطلب: ۸۰۸۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران واصحاب رسانه به عنوان نماینده افکارعمومی موضوعات راواقع بینانه رصدکنند

علی حسینی همچنین افزود: شهرداری تربت جام به انتقادات سازنده توجه جدی خواهد داشت و ضرورت دارد خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم ومسئولین در این زمینه در سال 97 همکاری تنگاتنگی با شهرداری داشته باشند تا فضای خدمت رسانی به مردم مشهود باشد و روحیه نشاط و شادابی همراه با امید به شهروندان انتقال یابد.

شهردارتربت جام درادامه ازحضور4 ماه خود در شهرداری تربت جام دفاع کرد و گفت: طی این چند ماه توانسته ایم خدمات قابل قبولی درزمینه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی به شهر تربت جام ارائه نمائیم و برای آبادانی شهر تربت جام تلاش مضاعف خواهیم کرد تا کاستی را به حداقل برسانیم .

شهردار تربت جام همچنین به تغییرات در عرصه مدیریتی و فضای فیزیکی شهرداری تربت جام اشاره کرد و افزود: توجه به چارت مدیریتی شهرداری تربت جام می تواند به بهبودعملکرد و رضایت شهروندان منجر شود که درحال حاضر چارت مدیریتی سه معاونت تعریف شده است تا بتوانیم به عملکرد شهرداری بیشتر توجه شود و این تغییرات باعث شد تا برخی فضاهای فیزیکی در محل شهرداری متناسب با چارت سازمانی انجام شد.

علی حسینی به اصحاب رسانه ها وخبرنگاران تربت جام توصیه کرد: برای تولید خبر و محتوا رعایت انصاف را انجام دهند و تنها با اطلاعات غلط افکار عمومی را منحرف نکنند و شهرداری هر تغییرات را با نظر کارشناسی و اصولی انجام می دهد نه براساس سلیقه.

وی گفت: تغییرات محل دفترشهرداری تربت جام عملا 5 فضا ایجاد کرده است وهیچگونه تشریفاتی به همراه نداشته و شهرداری تربت جام برای صرفه جویی در هرینه ها همچنین اقدام به ساخت یک سوئیت کرده است تا بتواند از مهمانان استانی و کشوری به این شهرستان سفر و یا بازدید می کنند شهرداری هزینه سربار نداشته باشد.

شهردارتربت جام به محل سکونت خود اشاره کرد و گفت: در سالیان گذشته شهرداری تربت جام برای شهردار منزلی احداث کرده که بیشتر کاربری اداری دارد تا مسکونی به همین جهت منزل شهردار تغییر وبه محلی دیگردرمنطقه متوسط شهر اسکان داده شده و هرچند قبول دارم که کرایه های منازل در تربت جام بالاتر از حد متعارف است.

وی همچنین آمادگی تربت جام در بهار 97 را متفاوت ارزیابی کرد وگفت: برای المان های نوروزی از دی ماه فراخون داده شد ودر حال حاضر این المان ها متناسب با فرهنگ مردم منطقه آماده ودرحال نصب می باشد و از المان های سال های قبل هم به صورت بازسازی شده استفاده خواهد شد تا درهزینه های موجود شهرداری صرفه جویی لازم به عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار