علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، رضا شفیعی جم و محمدرضا هدایتی میهمانان «به وقت بهار» آی‌فیلم

تهران (پانا) - ویژه‌برنامه تحویل سال آی فیلم میزبان جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون است. علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، رضا شفیعی جم، محمدرضا هدایتی، محمود پاک‌نیت و مهوش صبرکن در این برنامه حضور دارند.

کد مطلب: ۸۰۷۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، رضا شفیعی جم و محمدرضا هدایتی میهمانان «به وقت بهار» آی‌فیلم

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، فرشید محمودی تهیه‌کننده برنامه زنده «به وقت بهار» با بیان اینکه سعی کردیم بخش‌های متنوعی در برنامه قرار بدهیم، درباره جزئیات این برنامه خبر داد.
محمودی گفت: حسین رفیعی و سید جواد هاشمی اجرای برنامه را برعهده دارند و با بازیگران، خوانندگان و مهمانان ویژه در طول برنامه گفت‌وگوی شاد و مفرحی خواهند داشت.
وی درباره آیتم‌های مختلف برنامه توضیح داد: در این چند ساعت بخش‌های متنوعی همچون حضور بازیگران طنز، زوج های هنری، خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی و مقامی، همچنین بخش های دیگری چون پرداختن به ادبیات فارسی ، سبک زندگی و ارتباط با اماکن مذهبی و ... خواهیم داشت.
تهیه‌کننده برنامه «به وقت بهار» با بیان اینکه با توجه به شعار «آی فیلم دوست خانواده من» از یک خانواده خارجی مقیم ایران نیز برای حضور در برنامه دعوت کرده‌ایم، گفت: محمود پاک‌نیت و مهوش صبرکن نیز به عنوان زوج هنری موفق سینما و تلویزیون کشورمان به برنامه دعوت شده‌اند.
محمودی اضافه کرد: علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، رضا شفیعی جم و محمدرضا هدایتی دیگر مهمانان برنامه «به وقت بهار» خواهند بود.
به گفته تهیه‌کننده «به وقت بهار» حمیدرضا ترکاشوند و مسعود امامی و نیز عارف جعفری خواننده معروف افغانستانی میهمانان دیگر «به وقت بهار» اند.
وی درباره بخش‌های دیگر برنامه سال تحویل شبکه آی‌فیلم توضیح داد: دکتر امیر الهامی در برنامه حافظ‌خوانی خواهدکرد و در بخش‌های کوتاه، تبریک سفرای کشورهایی که نوروز در کشورشان برگزار می‌شود و تبریک پیشکسوتان سینما و تلویزیون و تئاتر و ... نیز پخش می‌شود.
محمودی پشت صحنه برنامه‌های آی‌فیلم، تبریک سال نو مجریان آی‌فیلم، آیتم نوروز در جبهه‌ها، آیتم تهران در نوروز و ...... را بخش‌های دیگر این ویژه‌برنامه معرفی کرد.
ویژه برنامه تحویل سال «به وقت بهار» از ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه به‌صورت زنده، روانه آنتن می‌شود و تا دقایقی پس از سال‌تحویل ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار