مدیر آموزش و پرورش دهگلان: اعتماد عمومی به جامعه فرهنگیان جزء افتخارات ما معلمان است

دهگلان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دهگلان در آخرین جلسه مدیران مدارس شهرستان در سال1396 گفت : اعتماد عمومی به جامعه فرهنگیان جزء افتخارات ما معلمان است.

کد مطلب: ۸۰۷۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش  دهگلان: اعتماد عمومی به جامعه فرهنگیان جزء افتخارات ما معلمان است

آخرین جلسه مدیران مدارس شهرستان دهگلان در سال 1396 در محل نمازخانه و سالن اجتماعات دبستان آزدگان برگزار گردید.

صالح نادری مدیر آموزش و پرورش کردستان در این جلسه به این نکته مهم اشاره کرد که اعتماد عمومی به جامعه فرهنگیان حاصل تلاش گروهی سیستم آموزش و پرورش ، دانش آموزان و اولیاء است و در ادامهاضافه کرد این اعتماد عمومی به آموزش و پرورش جزء افتخارات ما معلمان است.

مدیر آموزش و پرورش درز ادامه به مسائل روز آموزش و پرورش اشاره و افزود با توجه به تعطیات نوروزی مدیران مدارس کلیه تدابیر لازم را در خصوص مسائل مختلف بعمل آورند.

نادری در ادامه به بحث آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود ما به عنوان دستگاه تعلیم و تربیت مؤظف به آموزش ، تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم هستیم و باید تلاش کنیم افرادی را به جامعه تحویل دهیم که در مرحله اول انسان ، متدین ، متعهد و با اخلاق باشنذ و این مهمترین رسالت ما در آموزش و پرورش است .

ترکمندی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ، محمدی معاون توسعه و برنامه ریزی ، مفاخری کارشناس مسئول امتحانات و محمد صذق مباری مدرس آموزش خانواده هم در ادامه این جلسه به طرح مسائل مختلف در زمینه های (حفاظت از مدارس در طول تعطیلات ، برنامه های حوزه پشتیبانی ،ارزیابی امتحانات و آموزش اولیاء ) پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار