معاون منابع انسانی آموزش و پرورش لرستان: در آزمون استخدامی سال آینده 272 نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش لرستان از جذب 272 نفر در آزمون استخدامی سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۷۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون منابع انسانی آموزش و پرورش لرستان: در آزمون استخدامی سال آینده  272 نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، علی عبدی‌پور اظهار کرد: سهمیه استان لرستان در آزمون استخدامی سال آینده ۲۷۲ نفر در ۳۰ رشته شغلی خواهد بود.

وی سهم مردان را در این آزمون ۱۵۵ نفر اعلام کرد و افزود: سهمیه بانوان هم در این آزمون ۱۱۷ نفر خواهد بود.

عبدی‌پور بر این نکته تاکید کرد که در آزمون استخدامی سال آینده، به بومی گزینی توجه شده و از داوطلبان بومی مناطق و شهرستان‌ها استفاده خواهد شد و گفت: بیشترین رشته شغلی مورد نیاز آموزگار ابتدایی با فراوانی ۱۱۸ نفر، نیروهای فنی و مهارتی ۷۲ نفر و 82 نفر هم در سایر رشته‌ها جذب خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود بر این نکته تاکید کرد که بیشترین پذیرش مربوط به مناطق و شهرستان‌هایی است که از نظر منابع انسانی با کمبود شدید معلم مواجه هستند و افزود: در استخدام جدید محل خدمت پذیرفته شدگان از ابتدا مشخص است و داوطلبان با اذعان به این مطلب و بومی بودن در آن منطقه و شهرستان بدون قابلیت نقل و انتقال پذیرفته می‌شوند.

عبدی‌پور در خصوص زمان دقیق ثبت‌نام، شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون اضافه کرد: تاریخ ثبت‌نام و زمان دقیق برگزاری آزمون متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

وی به ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری اشاره کرد و افزود: سهمیه‌های قانونی در این استخدام در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: جذب نیرو برای مدارس عشایری به عنوان یک بوم از کلیه مناطق و شهرستان‌هایی که مدرسه عشایری دارند انجام خواهد شد و فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط دانشگاهی با مدرک لیسانس و بالاتر می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی در پایان سخنان خود افزود: سهمیه این آزمون جدای از پذیرش دانشجو معلمانی است که از طریق کنکور سراسری و داشتن مدرک دیپلم جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار