برپایی نگارخانه بزرگ نوروزی در شهر؛

اجرای زنده هنر نقاشی در 30 میدان اصلی اصفهان

اصفهان (پانا) - همزمان با نوروز و فرارسیدن سال نو، نگارخانه ای بزرگ با محوریت هنر نقاشی با عنوان نگارستان بهار، از سوی سازمان زیباسازی در شهر اصفهان برپا می شود.

کد مطلب: ۸۰۷۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای زنده هنر نقاشی در 30 میدان اصلی اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، سرپرست این سازمان در این باره گفت: به مناسبت آغاز سال جدید، 30 المان سه پایه و بوم نقاشی با ابعاد 3 در 5 متر در ورودی های شهر و میادین و چهارراه های اصلی اصفهان نصب شده و هنرمندان رشته نقاشی به تصویرگری بر روی آنها خواهند پرداخت.

حسن موذنی، موضوعات این نقاشی ها را بهار و شکوفایی طبیعت دانست و افزود: 25 هنرمند رشته نقاشی اصفهان از 26 اسفندماه امسال به مدت چهار روز در شهر به نقاشی به صورت زنده بر روی این بوم ها خواهند پرداخت و پس از تکمیل کار، آثار آنها تا پایان نوروز به نمایش عمومی گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموعه ای از استادان عرصه نقاشی، آثار هنرمندان برجسته را بر بوم های نصب شده در سطح شهر نقاشی می کنند و شهروندان اصفهانی و گردشگران می توانند به صورت زنده نظاره گر خلق این آثار نفیس هنری در شهر باشند.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان همچنین به اجرای کارگاه زنده نقاشی باحضور دانشجویان رشته نقاشی در حاشیه این طرح بزرگ شهری اشاره و خاطرنشان کرد: این کارگاه، در ایام نوروز و با حضور 50 دانشجوی رشته نقاشی به مدت پنج روز با تکنیک رنگ روغن در اماکن تاریخی شهر از جمله پل خواجو، کاخ هشت بهشت و... برگزار می شود.

سازمان زیباسازی شهر اصفهان، امسال با اجرای برنامه های متنوعی به استقبال بهار طبیعت خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار