دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان در اختتامیه طرح بین المللی همکاری خانه و مدرسه :

مهمترین وظیفه شورای هماهنگی کمک به آموزش و پرورش در اجرای طرح های مبارزه با آسیب های اجتماعی است

۵ میلیارد ریال اعتبار برای طرح توانمندسازی اجتماعی دانش آموزان خوزستانی اختصاص خواهد یافت

اهواز (پانا) -دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: مهمترین رسالت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کمک به آموزش و پرورش است. ۵ میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای طرح توانمندسازی اجتماعی دانش آموزان خوزستانی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اختصاص خواهد یافت.

کد مطلب: ۸۰۷۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین وظیفه شورای هماهنگی کمک به آموزش و پرورش در اجرای طرح های مبارزه با آسیب های اجتماعی است

حسین لامی زاده دیروز در اختتامیه طرح بین المللی همکاری خانه و مدرسه در محل دبستان لاله ۲ ناحیه ۳ اهواز گفت: بر اساس ارزیابی های وزارتی استان خوزستان جز استان های برتر در امر اجرای طرح بین المللی همکاری خانه و مدرسه است که این خود شایسته تقدیر و تشکر است.

وی افزود: در حوزه اجرای طرح توانمندسازی اجتماعی دانش آموزان نیز استان خوزستان در بین ۳ استان برتر کشوری قرار دارد.

لامی زاده در عین حال با اظهار اینکه مهمترین هدف اجرای طرح بین المللی همکاری خانه و مدرسه از بین بردن فاصله بین دو نهاد و خانواده و مدرسه است، توضیح داد: در این طرح با استفاده از روش ها و رویکردهای علمی و پژوهشی سعی می شود تا خانواده ها تعامل بیشتری با نهاد مدرسه در جهت پیشبرد اهداف پرورشی و آموزشی داشته باشند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان اضافه کرد: طرح همکاری خانه و مدرسه مهم ترین طرح در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان است که آموزش و پرورش خوزستان به خوبی و در طی ۳ سال گذشته در حال اجرای آن است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش تنها امید ما در مقابله با آسیب های فرهنگی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: کمک به نهاد آموزش و پرورش به عنوان مهمترین دستگاه متولی فرهنگ در جامعه مهمترین رسالت شورای هماهنگی است و در این راه از ظرفیت همه دستگاه های مرتبط اجرایی بهره می برد‌.

لامی زاده در پایان یادآور شد: همه با کمک هم باید تلاش کنیم تا جامعه ای عاری از هرگونه آسیب اجتماعی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار