مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

در آموزش و پرورش تخصص محوری باید در نظر گرفته شود

تهران (پانا) - مراسم تقدیر از مقام شامخ زن و بانوان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران همزمان با روز شهدا در سالن شورای این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
در آموزش و پرورش تخصص محوری باید در نظر گرفته شود

به گزارش پانا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران ضمن تشکر از بانوانی که در پروژه تعلیم و تربیت نقش بزرگی ایفا می نمایند،گفت : موانع حضور زنان در حوزه مدیریت باید بررسی و آسیب شناسی گردد .

فولادوند ،با اشاره به اینکه برخی از ایرادات و موانع، نشأت گرفته از فرهنگ های غلط است که در روح و روان ما نهفته است، تاکید کرد: ما باید موانع فرهنگی را اصلاح نمائیم چرا که هم کلام خدا در قرآن و هم کلام پیامبران و ائمه به صورت احادیث بر این اصل حکایت دارد که زن و مرد فرقی با هم ندارند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، با تاکید بر اینکه باید کلام خدا و ائمه را در زندگی خود جاری و ساری نمائیم ،تصریح کرد: به بهانه مسائلی که مبانی فکری ندارد نباید بانوان را محدود نمائیم که این بزرگترین ظلم به جامعه زنان است.

این مقام مسئول ادامه داد: زن یکی از عناصر مهم تشکیل دهنده تمدن اصیل ماست و باید مقدمات حضور بانوان را در حوزه های مدیریتی فراهم کنیم.

فولاد وند، در پایان خاطرنشان کرد: باید نگاه تفکیک جنسیتی کنار گذاشته و تخصص محوری در آموزش و پرورش مد نظر قرار گیرد.

شایان ذکر است ،در این مراسم مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران از زحمات بانوان شاغل در اداره کل و مناطق تابع آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تقدیر و تجلیل نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار