معاون وزیر علوم خبر داد

افزایش 32 درصدی اعتبارات آموزش عالی در لایحه بودجه 97

تهران (پانا) - معاون امور مالی وزارت علوم می‌گوید در لایحه بودجه سال ۹۷ به صورت مستقیم و غیر مستقیم اعتبارات آموزش عالی حدود 32 درصد به صورت مستقیم افزایش دارد و مابقی تا مرز 100 درصد به صورت استفاده از تبصره ها در سال 97 نسبت به سال 96 افزایش یافت.

کد مطلب: ۸۰۷۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 32 درصدی اعتبارات آموزش عالی در لایحه بودجه 97

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، حسین عسکریان ابیانه با اشاره به برگزاری جلسه با روسای و معاونان مالی و اداری دانشگاه‌ها گفت: در این جلسه در خصوص ۲ موضوع تصمیم گیری شد. در این جلسه هماهنگی های اولیه میان روسا و معاونان دانشگاه‌های بزرگ و تهران صورت گرفت.

وی با بیان اینگه در این جلسه درباره دو موضوع بحث و تبادل نظر شد خاطر نشان کرد؛ دریافت اخذ تخصیص‌های صددرصدی سازمان برنامه یکی از این موضوعات بوده است. با خزانه داری کل صحبت شد تا تخصیص هایی که از سوی سازمان برنامه داده شده است، پرداخت صورت گیرد.

معاون امور مالی وزارت علوم، جدول اعتبارات سال 97 و چگونگی استفاده از تبصره‌های آن را از دیگر موضوعات این جلسه نام برد و گفت: در لایحه بودجه سال ۹۷ به صورت مستقیم و غیر مستقیم اعتبارات آموزش عالی حدود 32 درصد به صورت مستقیم افزایش دارد و مابقی تا مرز 100 درصد به صورت استفاده از تبصره ها در سال 97 نسبت به سال 96 افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در این جلسه به مسولان دانشگاه ها اعلام شد تا برای تحقق این اعتبارات پیگیری های لازم را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار