در آستانه فرا رسیدن سال نو:

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به مناسبت فرارسیدن سال 1397 پیام تبریک فرستاد

شهرری (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با انتشار پیام تبریک فرا رسیدن سال 1397 را به عموم مردم به ویژه فرهنگیان تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۰۷۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به مناسبت فرارسیدن سال 1397 پیام تبریک فرستاد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، بهروز نصیری فرا رسیدن سال 1397 را به عموم هموطنان به ویژه فرهنگیان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم

فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

خداوند سبحان را سپاس می گوییم که به یمن الطاف بی انتهایش، سال 1396 را سال موفقیت و سربلندی ایران اسلامی قرار داد؛ و توفیق ورود به سال جدید را در سایه ظل مبارک حضرت ولی عصر(عج) به ملت شریف ایران اسلامی عطا فرمود.

سال 1396 را در حالی پشت سر گذاشتیم که در پرتو استعانت از خدای متعال، با وجود مشکلات و موانع پیش رو، در سایه بهره گیری از راهبرد، تفکر، توکل، تلاش و همت شما همکاران متعهد و تلاشگر در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، به توفیقاتی دست پیدا کردیم که ذکر آن ها در این مقال کوتاه نمی گنجد؛ و بدون شک اگر همراهی و مشارکت شما معلمان سخت کوش، مدیران تلاشگر و معاونین و کارشناسان دلسوز این مدیریت در سطح صف و ستاد نبود، دستیابی این توفیقات میسر نمی شد.

اینجانب با گرامی داشت یاد امام راحل عظیم الشأن(ره)،شهدای گرانقدر و آرزوی سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب و همچنین آرزوی توفیق بیش از پیش برای دولت تدبیر و امید، فرا رسیدن بهار طبیعت و عید نوروز را به همه شما فرهنگیان عزیز و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت می گویم و از خدای بزرگ سالی همراه با سرافرازی، بهروزی و سعادت و سلامت را برایتان آرزومندم.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار