امام جمعه فردوس:

با گردشگری وشادی مخالف نیستیم اماحرمت شکنی هارا به شدت محکوم میکنیم

فردوس (پانا) ـ مخالف توسعه پیشرفت وگردشگری نیستیم اما نه به صورتی که در دارالمومنین فردوس حرمت شکنی صورت گیرد.

کد مطلب: ۸۰۷۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
با گردشگری وشادی مخالف نیستیم اماحرمت شکنی هارا به شدت محکوم میکنیم

امام جمعه فردوس در خطبه های نماز جمعه امروز پس ازتوصیه به تقوای الهی با بیان حدیثی از پیامبراکرم (ص) عاقل ترین مردم را کسی دانست که به حساب خود رسیدگی کند وبداند که بعد از مرگ حساب و کتابی هست و احمق ترین فرد هم کسی است که افسارش را به دست هوای نفس بسپارد.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی در ادامه با اشاره به میلاد باسعادت امام باقر وشب لیلة الرغائب تاکید کرد: رغائب یعنی رسیدن به آرزوهای بزرگ واز جمله برکات نماز اول ماه رجب این است که در شب اول قبر موجودی خوش بو خوش زبان به سراغ میت می آید.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی در ادامه با اشاره به همایش منطقه ای گردشگری وتوسعه شهرستان فردوس گفت: چه اتفاقی در شهردارالمومنین ما افتاده است که اینطور حاضر شده ایم تا حجاب را به حراج بگذاریم حجابی که خونها پایش ریخته شده است.

امام جمعه فردوس گفت: مخالف توسعه پیشرفت وگردشگری نیستیم اما نه به صورتی که در دارالمومنین فردوس حرمت شکنی صورت گیرد.

وی گفت: خرج ده ها میلیونی این همایش باید خروجی مناسب داشته باشد وباید برگزار کنندگان در خصوص نتیجه این همایش توضیح دهند.

حجت الاسلام والمسلمین بابایی گفت: هیچکس با گردشگری شادی و ورزش مخالف نیست اما همه ما با بدحجابی وارائه الگوهای اشتباه به جوانان خودمان مخالفیم چرا که فرهنگ مارا تضعیف می کند و این حرف که فرهنگ ما با دیدن چند توریست و یا گردشگر بدحجاب تحت تاثیر قرار نمیگیرد کاملا اشتباه است.

وی درادامه تاکید کرد: از استاندار به خاطر عدم شرکت در این همایش تشکر می کنیم چرا که در صورت شرکت شخص اول دولت در استان دراین همایش این حرکت را محکوم می کردیم و حضور ایشان در این همایش یعنی تایید همه بی بند باری و بدحجابی ها بود.

امام جمعه فردوس بازهم به حضور سفارت انگلیس در کشور اشاره کرد و گفت: بارها حضرت آقا در سخنان خود اعلام کرده اند که انگلستان خبیث و مکار است اما عده ای باز اجازه دادند تا در کشور سفارت داشته باشند و این سفارت خانه باید از بین برود.

بابایی ضمن تبریک روز شهردار به شهرداران از مردم خواست تا با پرداخت عوارض شهرداری ها به توسعه و ارائه خدمات بیشتر کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به تغییر فرمانداران توسط استانداری از استاندار خواست تا برای فردوس تنها فرمانداری بومی انتخاب کند و گفت: فرماندار غیر بومی با فرهنگ ومسئولین شهرستان آشنا نیست و همه مردم با فرماندار غیر بومی به شدت مخالفند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار