قائم مقام وزیر بهداشت : خیرین سلامت تجهیز مراکز بهداشتی درمانی را در اولویت قرار دهند

کاشان (پانا) - قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خیرین سلامت کشور تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی را در کنار ساخت این مراکز در اولویت فعالیت خود قرار دهند.

کد مطلب: ۸۰۷۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام  وزیر بهداشت : خیرین سلامت تجهیز مراکز بهداشتی درمانی را در اولویت قرار دهند

ایرج حریرچی در آیین گشایش مرکز خدمات جامع سلامت مهرپرور در کاشان اظهار کرد: نیکوکاران گرامی می توانند در امور نرم افزاری و حتی مدیریتی با دانشگاه های علوم پزشکی تعامل و همکاری داشته باشند.
وی با اشاره به دسترسی آسان به خدمات بهداشتی درمانی تصریح کرد: مناطق حاشیه شهر از نظر دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی جزء مناطق محروم محسوب می شوند و ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی در این مناطق باعث دسترسی مردم این مناطق به خدمات بیشتر و با کیفیت بهتر می شود.
وی افزود: یکی از برکات زندگی شهروندان انجام کارهای نیک است که خداوند وعده فرموده است هرچه کار خیر انجام دهید بیشتر از آن را جبران می کند و از خیرخواهی خیرین سلامت به خصوص خانواده زنده یادحاج علی مهرپرور که برای مردم شهر و سلامت جامعه چنین اقدام شایسته ای را انجام داده اند، تقدیر و تشکر کرد.
وی، انتخاب منطقه مسکن مهر، برای ساخت و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت حائز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: در این مرکز علاوه بر اقدامات بهداشتی، فعالیت های درمانی سرپایی نیز انجام شود.
حریرچی گفت: ساخت و تجهیز بیمارستانی با ظرفیت بالا در دهه 60 در کاشان، از اقدامات برجسته ارائه خدمات در حوزه سلامت در این منطقه بود و ارائه خدمات شبانه روزی در مراکز خدمات جامع سلامت را به صورت شبانه روزی یکی از نقاط قوت و برجسته است.
به گزارش پانا، مرکز جامع سلامت شهرک خاتم الانبیا کاشان، در زمینی به متراژ 2100 متر مربع و زیربنای 1200 مترمربع در سه طبقه به بهره برداری رسید. که 13 میلیارد ریال از هزینه ساخت و تجهیز این مرکز توسط خانواده زنده یاد حاج علی مهرپرور تامین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار