استاندار گلستان

کمک به شهرداری‌های گنبدکاووس و گرگان برای اسپانسری والیبال و بسکتبال

استاندار گلستان از کمک استانداری به شهرداری‌های گنبدکاووس و گرگان برای اسپانسری در رشته‌های والیبال و بسکتبال در لیگ برتر سال آتی خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۷۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کمک به شهرداری‌های گنبدکاووس و گرگان برای اسپانسری والیبال و بسکتبال

به گزارش پانا از استان گلستان، سید مناف هاشمی در حاشیه بازدید از مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس که با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسوولان ارشد استانی صورت گرفت، اظهار کرد: بنده و همکارانم به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در سال 97 برنامه‌های ویژه‌ای برای ورزش استان گلستان داریم.

وی با بیان اینکه 40 پروژه ورزشی در سال 97 به عنوان پروژه‌های اولویت‌دار و هدف در استان گلستان انتخاب شده است، افزود: تلاش خواهیم کرد در سال آتی این پروژه‌ها را افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها را با شتاب بسیار بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه دو رشته ورزشی بسکتبال و والیبال به صورت ویژه مورد حمایت ما در سال 97 قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ای که تدوین شده است ضمن حمایت از بخش خصوصی با تزریق حمایت‌های مالی از شهرداری‌های گنبدکاووس و گرگان تلاش می‌کنیم این دو نهاد به عنوان اسپانسر اصلی والیبال در گنبدکاووس و بسکتبال در گرگان سال آتی را با قدرت در لیگ برتر شرکت کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه ورزش در استان گلستان در این دو رشته خلاصه نمی‌شود، ادامه داد: ما ضمن حمایت از دو رشته والیبال و بسکتبال برنامه‌های خوبی نیز برای حمایت و توسعه رشته‌های کبدی، فوتبال، کشتی و برخی رشته‌های دیگر تدوین کرده‌ایم که به لطف خدا و حمایت مردم در سال آتی اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای حمایت جدی از فوتبال در استان گلستان در حال مذاکره با بخش خصوصی هستیم، تصریح کرد: در تلاش هستیم با کمک بخش خصوصی و با توجه به داشتن دو مجموعه ورزشی نسبتا خوب در گنبدکاووس و گرگان رشته فوتبال را در استان گلستان به جایگاه واقعی خود رسانده و درخشش آن در سطح کشور را در سال‌های آتی شاهد باشیم.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه دلیل حمایت از بخش خصوصی در ورزش کاملا مشخص است، اضافه کرد: ما معتقدیم با حضور بخش خصوصی هم مسابقات به شکل بهتر و جدی‌تری دنبال می‌شود و هم امکانات جنبی و تاسیسات بسیار خوبی نیز وارد ورزش استان گلستان خواهد شد.

هاشمی حمایت از ورزش سوارکاری در شهرستان‌های آق‌قلا و گنبدکاووس را نیز بخش دیگری از برنامه‌های ورزشی خود در سال آتی دانست و گفت: امروز مسابقات سوارکاری در این دو شهر به ویژه در گنبدکاووس در سطح کشور زبان‌زد است و توانسته مخاطبان بسیاری از جمله جوانان را به خود جذب کند.

گفتنی است مسابقات هفته سی و پنجم کورس زمستانه سوارکاری گنبدکاووس عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار گلستان و جمعی از مسوولان و مدیران ارشد استانی و کشوری با شرکت 70 راس اسب در هفت دور در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار