معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر:

حضور دانش آموران در انتخابات مجلس دانش آموزی تمرین دموکراسی برای آینده است

اسلامشهر (پانا) - نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی با حضور دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر در سالن نصر آموزشگاه مشکوه نوربرگزارشد.

کد مطلب: ۸۰۷۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش آموران در انتخابات مجلس دانش آموزی تمرین دموکراسی برای آینده است

در جریان برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی ابوالفضل اخوان ، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهردر سخنانی اظهار داشت :انتخابات مجلس دانش آموزی هر دوسال یک بار با حضور دانش آموزان منتخب واحدهای آموزشی وتوجه به اصل مشارکت و رعایت قوانین برگزار میشود.

وی در ادامه افزود:مدرسه، خانواده و دانش آموز سه راس مهم در نظام آموزشی ما هستند و هر کدام آسیب ببینند،به جامعه ضربه وارد خواهد شدو پیشنهاد و انتقاد سازنده در پیشرفت ارکان نهاد تعلیم و تربیت موثر میباشند.

اخوان تاکید کرد:کتاب قرآن ودین اسلام هم در بحث شوراها مطالب مهمی را ارائه دادند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی حق مشارکت به مردم با حضور در انتخابات مختلف داده شد و انتخابات مجلس دانش آموزی نیز تمرین دموکراسی برای حضور دانش آموزان در آینده است.

شایان ذکر است ،در جریان برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی که با هماهنگی کارشناسی سازمان دانش آموزی و فعالیتهای اردویی آموزش و پرورش اسلامشهر اجرا گردید ،دانش آموزان در برنامه های پیشنهادی خود جهت حضوردر مجلس دانش اموزی موارد زیر را مطرح نمودند:ضرورت توجه بیشتر به مسائل آموزشی ، پرورشی ، فرهنگی و نماز جماعت در واحدهای آموزشی ،راه اندازی و تجهیزکتابخانه های مدارس،ارائه راهکارهای مناسب در زمینه استفاده از فضای مجازی و استفاده از نظرات دانش آموزان در اداره واحدهای آموزشی در چارچوب رعایت قوانین.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار