آیت‎الله سید هاشم حسینی بوشهری :

مسئولان نباید به بیگانکان باج دهند

قم (پانا)دشمنان اسلام طلاب را به خاک و خون کشیدند ولی دست خدا بر آمد و آنها را از بین برد و مسئولان با تکیه بر خدا ونیرو های داخلی نباید به دشمن باج بدهند.

کد مطلب: ۸۰۷۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان نباید به بیگانکان باج دهند

نماز عبادی سیاسی آخرین جمعه سال 96 با امامت آیت ‎ الله سید هاشم حسینی بوشهری در مصلای قدس قم برگزار شد.
امام جمعه قم در خطبه اول نماز، راه رسیدن به عزت مندی را، احساس بی نیازی مردم دانست که در روایات نیز بیان شده است، اگر می خواهید که دعای شما نزد خداوند برآورده شود اولین گام آن است که غیر از خدا درخانه حرف از کس دیگر نزنید، که متاسفانه به این مساله کمتر عمل می شود .

آیت الله حسینی بوشهری سپس با قدردانی از اعضای مجلس خبرگان در جلسه اخیرشان خاطر نشان کرد: اعضای مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی هایی که کردند، مهم ترین دغدغه های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و معیشتی را مطرح کردند .

وی تصریح کرد:رهبر انقلاب اسلامی طی نشستی که با خبرگان رهبری داشتند فرمودند، ما نه سنی آمریکایی و نه شیعه انگلیسی را قبول داریم و هر اقدامی که منجر به مظلوم نمایی این گروه شود با انقلاب همخوانی ندارد وبه مسئولان اطمینان دادند که مرحله به مرحله اقدامات خود را انجام می دهیم .

آیت ‎ الله حسینی بوشهری افزود : کشور ما مشکل حل نشدنی ندارد؛ و به رغم همه مشکلات که از آنها خبر داریم مسئولان نیز وعده حل آنها را داده اند.

وی با اشاره به سالگرد تلخ بمباران شیمیایی رژیم بعث به شهر حلبچه عراق گفت: عزیزانی که در آن بمباران به شهادت رسیدند و یا مسدوم شدند برای خانواده آنها صبر و عجر طلب می کنیم.

امام جمعه قم ضمن یادآوری روز 26 اسفندماه که مصادف با سالروز رحلت مرحوم سید احمدخمینی خاطر نشان کرد: ایشان در طول دوران زندگی خویش مراتب وفاداری خویش را به انقلاب و رهبری این انقلاب اثبات کردند.

عضوء خبرگان رهبری در ادامه با بیان 29 اسفندماه سالروز ملی شدن نفت اظهار داشت: همانگونه که به کمک مردم به انقلاب رسیدیم باید اهداف دشمنان رانیز کوتاه کنیم تا به این انقلاب صدمه ای نزنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به چهار شنبه آخر سال افزود: مردم باید برای سالهای آینده فرزندان خود را از لحاظ فرهنگی و اخلاقی حفظ و صیانت کنند؛ تا عده ای که از لحاظ روحی بیمارند سبب آسیب آنها نشوند و با حفظ فضای امن شهرها مانع از صدمه به افراد شویم و مسئولان ما نیز باید قاطعانه تر با این پدیده در فضای کشور برخورد کنند .

خطیب جمعه قم در آخر خطبه ها نیز عنوان کرد کشور ما اگر به نیرو های خود قناعت کند دیگر هیچ احتیاجی به نیرو های کشورهای دیگر نداریم.

/علی باریکلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار