لیگ جهانی کاراته؛ کاتای تیمی مردان ایران به یک قدمی طلا رسید  

تهران (پانا) – در ادامه لیگ جهانی کاراته وان کاتای تیمی مردان ایران به یک قدمی مدال طلا رسید.

کد مطلب: ۸۰۷۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
لیگ جهانی کاراته؛ کاتای تیمی مردان ایران به یک قدمی طلا رسید  

لیگ جهانی کاراته وان به میزبانی هلند از امروز آغاز شده است و نماینده‌های ایران روی تاتامی رفته‌اند.

در کاتای انفرادی بانوان نگین باقری در اولین مسابقه خود مقابل کارته‌کا ایتالیایی دارنده مدال برنز امیدهای جهان در سال 2015 و طلای امیدهای اروپا در سال 2014 به پیروزی 3 بر 2 رسید. دومین دیدار باقری به مصاف نماینده اسپانیا رفت و دومین برد خود را با نتیجه 3 بر 2 بدست آورد اما در سومین گام 4 بر یک به قهرمان ژاپنی جهان باخت تا از دور رقابت‌ها کنار برود.

در کاتای تیمی مردان تیم ملی ایران با ترکیب سهند اسلامی، فرزاد محمدخانلو و احد شاهین در دیداری نزدیک 3 بر 2 مغلوب ایتالیا شد و به جدول شانس مجدد رفت. در این مرحله مقابل کرواسی صف آرایی کرد و با برد 4 بر یک به دیدار رده‌بندی رسید؛ این تیم برای کسب مدال برنز باید یکشنبه به مصاف ترکیه برود.

دیگر تیم ایرانی حاضر در کاتای تیمی در اولین مرحله با ترکیب امیربهادر تدین، روزبه روشنی و سهیل ساجدی فر ایتالیا را 4 بر یک شکست داد. این تیم در دومین گل مونته نگرو را 3 بر 2 از پیش رو برداشت تا فینالیست شود و روز یکشنبه برای قهرمانی ایتالیا را پیش رو خواهد داشت.

اما در مبارزات و در وزن 50- بانوان، سارا بهمنیار در اولین مبارزه خود 3 بر صفر حریف ایتالیایی را شکست داد و در دومین گام 4 بر یک از سد نماینده فرانسه گذشت. کاراته‌کا اندونزی سومین حریف بهمنیار بود و توانست اولین شکست نماینده ایران با با نتیجه 3 بر 2 رقم بزند.

نسرین دوستی دیگر نماینده ایران در وزن 50 کیلوگرم بانوان، در اولین جدال طی دیداری سخت و نزدیک 3 بر 2 حریف اسپانیایی از پیش برداشت و در دومین مسابقه به مصاف نایب قهرمان آذربایجانی جهان رفت و با شکست 4 بر 3 از تاتامی خارج شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار