برگزاری جلسه آموزشی همیار مشاور در ناحیه یک شهرری

شهرری (پانا)- به همت کارشناسی مشاوره اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری جلسه آموزشی همیار مشاور با حضور جمعی از مسئولین و همیار مشاوران منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه آموزشی همیار مشاور در ناحیه یک شهرری

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این جلسه کارشناس مسئول مشاوره اداره کل آموزش پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: طرح همیار مشاور به ارتقاء سلامت روانی-در مدرسه و جامعه کمک کرده و طرحی علمی با اعتقاد به توانمندی دانش آموزان و سهیم شدن دانش آموزان در تجارب مثبت یکدیگر برای مقابله با ناکامی ها و مشکلات است.

مدرسان جلسه عمرانی و قنبری با نمایش پاورپوینتی به آموزش های لازم پرداخته و پس از آن عباسی کارشناس مشاوره اداره کل آموزش پرورش شهرستانها طی سخنانی گفت: راز داری اوّلین و مهم ترین کار یک همیار مشاور است.

سپس از همیار مشاوران برتر جهت بیان تجارب خود در امر مشاوره دعوت به عمل آمد و آنها درباره برنامه همیار مشاور و تاثیرگذاری آن بر دانش آموزان سخنرانی کردند و بعد از آن همیاران مشاور سوگندنامه ویژه را قرائت نمودند.


شایان ذکر است در این جلسه که قاسمی پور معاون پرورشی و جمال الدینی کارشناس مشاوره اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری نیز حضور داشتند، از دانش آموزان و مشاورین با اهدای جایزه تجلیل به عمل آمد.

/خبرنگار: علی مهدیپور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار