مدیر کل آموزش و پرورش قم: مجلس دانش آموزی نقش حیاتی در وزارت آموزش و پرورش دارد

شیخ الاسلام: دانش آموزان در جهت اعتلای علم و آموزش خود از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند

قم (پانا) - مجلس دانش آموزی نقش حیاتی و با اهمیتی در وزارت آموزش و پرورش دارد و فرصت ارزشمندی است و شما باید این فرصت ها را مغتنم و حائز اهمیت شمرد.

کد مطلب: ۸۰۷۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش قم:  مجلس دانش آموزی  نقش حیاتی  در وزارت آموزش و پرورش دارد

حمیدرضا شیخ الاسلام در نهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی استان و مجلس دانش آموزی کشور که با حضور مسئولان کشوری و استانی در کانون فرهنگی و هنری کوثر قم برگزار شد با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش به عنوان یک خانواده بزرگ در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: به یک ذهن و فکر خلاق و کلانی برای رفع مشکلات موجود در اوزارت آموزش و پرورش نیاز است که بنده در این خانواده به عنوان مسئول، خود را موظف میدانم و همه باید در راستای حل تمامی این مشکلات دست به دست هم داده و همکاری و همدلی کرده تا مشکل اساسی را که امروزه تسخیر دنیا است را به خوبی درک کرده و آن را با بهترین نحو ممکن به بهترین درجه ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به اهمیت مجلس دانش آموزی و نقش حیاتی آن در وزارت آموزش و پرورش، گفت: تمامی این فرصت هایی که در اختیار شما دانش آموزان قرار دارد، فرصت های ارزشمندی است و شما باید این فرصت ها را مغتنم و حائز اهمیت بشمارید و هر یک از شما به سهم خود در عرصه های مختلف اجتماعی ،سیاسی و نظامی باید فعال و پویا باشید که یکی از مهم ترین عوامل دست یابی به این موفقیت کلان، داشتن اراده و پشتکار و تلاش است که در بین تمامی این ها، اراده جزو اصلی ترین این ارکان ها است.

مدیر کل آموزش و پرورش قم افزود: امیدوارم تمامی شما دانش آموزان با انگیزهٔ قمی در تمامی جهات الگو باشید و پرچم بانو حضرت معصومه (س) را بیش از پیش به اهتزاز در بیاورید.

شیخ الاسلام خطاب به دانش آموزان بیان داشت: من به دانش آموزان عزیز توصیه میکنم که همواره در جهت اعتلای علم و آموزش خود تلاش کنند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

وی در پایان در اهمیت و ارزش رسالت خبرنگاران، آنان را یار و یاور همیشگی آموزش و پرورش خواند.

/زهرا ماشااللهی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار