فرماندار شهرستان ری: انسجام ملی بر اثر صداقت مسئولان با مردم به وجود می آید

شهرری (پانا)- فرماندار ری با تاکید بر اصل صداقت و شفاف سازی گفت: مسئولان باید از دادن آمار اشتباه به مردم پرهیز کنند زیرا صداقت آنها باعث حفظ نظام اسلامی و انسجام ملی می شود.

کد مطلب: ۸۰۷۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان ری: انسجام ملی بر اثر صداقت مسئولان با مردم به وجود می آید

هدایت‌الله جمالی پور در جلسه شورای اداری شهرستان ری اظهار داشت: ملت بزرگ ایران مشکلات اقتصادی پیش روی دولت و نظام اسلامی را به خوبی می دانند ، ولی مردم به هیچ عنوان دروغ گویی و دادن گزارش های غیر واقعی را از سوی مسئولان نمی پذیرند.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت جوابگو بودن مسئولین به افکار عمومی گفت: مسئولان دستگاه های مختلف دولتی باید در وهله اول ظرفیت و توان ادارات خود را در پیشبرد اهداف اقتصادی دولت بررسی کنند و سپس تعهد انجام خدمتی را بر عهده گیرند.
جمالی پور با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد: ما مسئولان در این شرایط باید بدون هیچگونه غرور و تکبری، نیروهای تسهیل کننده کارآفرینان و تولید کنندگان باشیم، چرا که این افراد امروز تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه ایران هستند.
وی بر حل مشکلات سرمایه در گردش و وام های تولید کنندگان شهرستان ری تاکید کرد و یادآور شد: مسئولان شهرستان ری باید شرایطی را فراهم کنند تا تمامی منابعی که از سوی دولت برای حل مشکلات سرمایه در گردش کارآفرینان این شهرستان تخصیص داده شد در جهت حل مشکلات اقتصادی این شهرستان جذب شود.
/خبرنگار:سمیه طالش صالحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار