مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: ورزش برای ناشنوایان یک فرصت است

همدان (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ورزش برای اقشاری از جمله ناشنوایان را یک فرصت دانست تا وارد میدان شده و دیده شوند.

کد مطلب: ۸۰۷۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان  همدان: ورزش برای ناشنوایان یک فرصت است

رسول منعم در مجمع انتخاباتی هیات ناشنوایان با تاکید بر لزوم حمایت از ورزشکاران خاص گفت: اداره کل ورزش و جوانان خود را نسبت حمایت و پشتیبانی از این عزیزان ملزم می داند و اعتقاد داریم باید بیش از سایر رشته به ورزشکاران ناشنوا، نابینا وو جانباز و معلول توجه کرد.
وی افزود: در استان همدان در ورزش جانبازان و معلولین، ناشنوایان و نابینایان شاهد توفیقات خوبی بوده ایم و در بسیاری از رشته های ورزشی بیماران خاص حضور پررنگ در مسابقات کشوری و فراملی داریم.
وی تصریح کرد: در ورزش ناشنوایان نیز ورزشکارانی همچون علی اکبر احمدوند را داریم که در مسابقات جهانی و آسیایی برای استان افتخار آفرینی کرده است و باید ناشنوایان را به حضور در ورزش ترغیب کرد و امکانات بیشتری برای این قشر عزیز و دوست داشتنی بوجود آورد.
رسول منعم اظهار کرد: ورزش ناشنوایان استان همدان در چند سال اخیر یک حرکت رو به جلو و امیدوار کننده را داشته است تا جایی که شاهد درخشش ورزشکاران ناشنوای استان در رقابت های کشوری و حتی بین المللی بوده ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ورزش ناشنوایان در استان همدان به دلیل ظرفیت‌های فراوانی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار است، باید به ورزشکاران ناشنوا توجه ویژه ای داشت زیرا این ورزشکاران به دلیل تفاوتی که با سایر ورزشکاران دارند دارای حساسیت بیشتری هستند که اگر به آن توجه نشود سبب انزوای آن ها خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار