همزمان با روز بزرگداشت شهدا:

همایش ائمه جماعات در شهریار برگزار شد

شهریار (پانا)- – به منظور تقدیر از روحانیون و ائمه جماعات مدارس با حضور مدیر آموزش و پرورش ، امام جمعه و کارشناسان حوزه معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهریار در اردوگاه شهید منتظری منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۶۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش ائمه جماعات در شهریار برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، مدیر آموزش و پرورش شهریار در ابتدای این همایش ضمن تشکر از زحمات و حضور روحانیون در مدارس اظهار داشت: حضور ائمه جماعات در مدارس همانند یک رهبر یا مربی تربیتی در مدارس عمل می کند و راهنمای دانش آموزان در امور تربیت دینی هستند که این موضوع حائز اهمیت است.

مجید پارسا با اشاره به طرح امین تصریح کرد: طرح امین سبب شده است که حضور روحانیون در مدارس بسیار موثر واقع شود و ایشان توانستند با مشارکت توسط همکاران فرهنگی ، سازمان دهی خوبی را در بین دانش آموزان داشته باشیم و فریضه برپایی نماز را در مدارس داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: نگاه وزارت آموزش و پرورش نگاهی تربیتی است که باید جایگزین رویکرد صرف آموزش درسی شود؛ ما تلاش کردیم تا این رویکرد تربیتی را در مدارس رواج دهیم لذا با تامل صورت گرفته با روحانیون و افراد حوزوی این امر بیش از پیش رونق یافته و این روند سبب پیوند میان دانش آموزان و علمای دینی شده است که تاثیر قابل توجهی در عقاید دینی دانش آموزان دارد.

پارسا اذعان داشت: متاسفانه برخی مدارس از داشتن روحانی در مدارس خود محروم هستند ولیکن امید واریم با هم اندیشی های صورت گرفته با روحانیون این مشکل را برای مدارس حل کنیم.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار