برگزاری عصر شعر به مناسبت روز زن در نهاوند

همدان(پانا) - عصر شعر به مناسبت روز زن با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه علمیه خواهران نهاوند در محل انجمنهای ادبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد .

کد مطلب: ۸۰۶۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری عصر شعر به مناسبت روز زن در نهاوند

در این مراسم زینب سیف، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت : یکی از عالی ترین برنامه های اسلام که این دین را سرآمد تمام ادیان قرار داده است، از بین بردن تمام بی عدالتی نسبت به زن بوده است. اسلام بنیان برتری طلبی های قومی، نژادی و مالی را ویران نمود و تمام انسان ها از مرد و زن، غنی و فقیر، عرب و عجم، سیاه و سفید، و زشت و زیبا را در یک صف قرار داد.
این دین آسمانی تنها ملاک برتری را تقوا و ارزش های معنوی و فضائل اخلاقی دانسته است.
وی افزود : حقوقی را که اسلام برای مادران مشخص کرده، بسیار فراتر از حقوقی است که برای دیگران حتی پدر قایل شده است؛ چرا که مادر مربی انسان و در حقیقت پرورش دهنده جامعه است و اوست که می تواند فرد و جامعه را به سعادت برساند و یا به شقاوت و بدبختی بکشاند.
وی افزود : گرامیداشت مقام و منزلت مادر و زن برهمه ما واجب است و تکریم و ارزش نهادن به این امر سعادت دنیوی و اخروی ما را رقم خواهد زد .
سیف خاطر نشان کرد : یکی از مهمترین برنامه ریزی های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در حوزه فرهنگ و هنر نهاوند حمایت از انجمنها و تولیدات فرهنگی و هنری محتوایی و با ارزش است که می تواند به رشد و توسعه این بخش بسیار کمک کند .
وی تجلیل از فعالان حوزه های مختلف فرهنگی و هنری و برگزاری برنامه های گفتمان سازی فرهنگی و گرامیداشت مفاخر شهرستان را از برنامه های خود در سال آتی عنوان کرد و خاطر نشان کرد با همکاری تمامی دستگاههای شهرستانی بتوانیم در راستای توسعه فرهنگی شهر قدمهای بسیار خوبی برداریم .
در ادامه شعرا و داستان نویسان شهرستان به ارائه آثار خود با موضوع گرامیداشت این روز پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار