رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان:

مدارس استان خوزستان تا پایان اسفندماه دایر است

اهواز (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای جبران عقب ماندگی درسی ناشی از تعطیلات غیر مترقبه، مدارس استان خوزستان تا پایان اسفندماه دایر است.

کد مطلب: ۸۰۶۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس استان خوزستان تا پایان اسفندماه دایر است

یوسف داوودی گفت: مرحله سوم بازدیدهای دوره ای استانی با عنوان استمرار فعالیت آموزشی مدارس تا پایان اسفند 96 آغاز شده است.

وی گفت: در راستای اجرای دستور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مصوبه شورای معاونین اداره کل و به منظور استفاده بهینه از زمان باقی مانده سال و نیز جبران عقب ماندگی درسی ناشی از تعطیلات غیر مترقبه، مدارس استان تا پایان اسفند 96 دایر می باشند .

داوودی خاطر نشان کرد: نمایندگان مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان به تعداد 400 نفر روز درقالب تیم های نظارتی شامل معاونین مدیر کل ، نمایندگان اداره ارزیابی عملکرد و مدیریت حراست، رؤسای ادارات ، گروهها و کارشناس مسؤلان و کارشناسان حوزه ستادی اداره کل باحضور در مدارس نواحی و مناطق 40گانه استان در 2 هفته پایانی اسفندماه 96 ؛ بر اجرای بهتر دستور فوق الذکر نظارت می کنند.

گفتنی است تا لحظه انشار این خبر استان خوزستان در مجمع 10روز تعطیلی غیر مترقبه مدارس را در تقویم آموزشی خود ثبت کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار