استعداد یابی دانش آموزان هندبالیست فارس توسط مربی تیم ملی جوانان ایران

شیراز (پانا) - مسئول کمیته فنی سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر فارس گفت:در این دوره از مسابقات، سرگئی نیکو لینکو، بازیکن اسبق تیم ملی روسیه ومربی تیم ملی جوانان ایران، به عنوان استعداد یاب مسابقات قهرمانی هندبال ،رقابت های دانش آموزان پسر فارس را زیر نظر دارد.

کد مطلب: ۸۰۶۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
استعداد یابی دانش آموزان هندبالیست فارس توسط مربی تیم ملی جوانان ایران

عبدالرحمن محمدی گفت: در ادامه برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر فارس، تیم های هندبال آموزشگاه های فارس به مصاف هم رفتند .

وی یکی از اهداف مهم برگزاری این مسابقات را کشف استعداد های برتر دانش آموزی در رشته های مختلف ورزشی ،برای تقویت تیم های ملی ایران عنوان کرد و گفت: در همین راستا ،مسابقات هندبال سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر فارس، با حضور سرگئی نیکو لینکو ،بازیکن اسبق تیم ملی روسیه ومربی تیم ملی جوانان ایران برگزار می شود .

محمدی افزود: با توجه به حضور مربی تیم ملی جوانان هندبال ایران در این رقابت ها، یک دوره کارگاه آموزشی هندبال نیز برای مربیان وسرپرستان مسابقات هندبال مدارس فارس برگزار می گردد .

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دور اول و دوم رقابت های هندبال آموزشگاههای متوسطه اول پسر فارس گفت : در دور اول این رقابت ها تیم لار 14 بر 13 تیم آباده را شکست داد، تیم کازرون 28 بر 8 بر تیم کوار فائق آمد و تیم فیروز آباد نیز 23 بر 19 تیم ناحیه یک شیراز را شکست داد .

مسئول کمیته فنی مسابقات همچنین گفت: در دور دوم مسابقات هندبال آموزشگاههای متوسطه اول پسر فارس ، تیم لار ، پاسارگاد را با نتیجه 13 بر 11 شکست داد، کوار 8 بر 11 مغلوب تیم ناحیه سه شیراز شد و جهرم نیز 22 بر 17 تیم ناحیه یک شیراز را از پیش روی برداشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار