مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبرداد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۹۷ در استان اردبیل

اردبیل (پانا)- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به منظور کاهش و کنترل ترافیک و جلوگیری از تصادفات در ایام نوروز محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۹۷ اعمال می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۶۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۹۷ در استان اردبیل

علی رحمتی اظهار داشت: به منظور دستیابی به نقطه عطفی از کیفی‌سازی و آسیب شناسی، صیانت از حقوق شهروندان و و بهبود فضای کسب و کار نیازمند بررسی‌های دقیق و لازم هستیم.

وی با اشاره به این که در این زمینه نیازمند راه‌اندازی وب سایت الکترونیکی خدمتگرا بودیم افزود: خوشبختانه این اقدام توانسته تا حد قابل توجهی موثر واقع شود و اقداماتی در حوزه مدیریت سبز انجام یافته که از جمله می‌توان به صرفه ‌جویی در مصرف کاغذ، نصب سنسورهای روشنایی برق و سیستم گرمایشی موتورخانه و مدیریت بهینه در مصرف آب، برق، گاز و پسماند اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در نوروز سال آینده گفت: با توجه به افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی محدودیت‌های ترافیکی از ۲۴ اسفند ماه امسال تا ۱۷ فروردین سال آینده اعمال می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

رحمتی اظهار کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ ۱۳ فروردین ۹۷ در کلیه محورهای برون شهری ممنوع خواهد بود و فقط انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی هستند.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در ارتباط با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای ۲۵،۲۸،۲۹ اسفند و ۴،۹،۱۰،۱۲ و ۱۳ فروردین برای کامیون‌ها در محورهای اردبیل، آستارا و اردبیل، سرچم و بالعکس اقدامات مناسبی مبنای کار قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار