برانکو: پرسپولیس امسال به قهرمانی در آسیا چشم دوخته است

تهران (پانا)- سرمربی پرسپولیس هدف تیمش در فصل جدید لیگ قهرمانان را عبور از نیمه نهایی و رسیدن به فینال این رقابت‌ها در فصل جاری عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۰۶۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برانکو: پرسپولیس امسال به قهرمانی در آسیا چشم دوخته است

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پیش از بازی پرسپولیس برابر الوصل در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در مدت کوتاهی برای دومین بار با تیم الوصل روبرو می‌شویم و این مساله می‌تواند هم برای دو تیم سخت باشد و هم می‌تواند جنبه‌های مثبت داشته باشد.

وی افزود: از نظر من، تیم الوصل تیم خوبی است. آنها برای این بازی دو گزینه دارند. اگر بازی را ببازند به طور کامل از صعود باز می‌مانند، اما اگر این بازی را ببرند، این شانس را دارند که برای حضور در مرحله بعدی تلاش کنند.

ایوانکوویچ تصریح کرد: الوصل تیم بزرگی است. از نظر من، مجموعه‌ای است که بهترین سازماندهی را بین تیم‌های اماراتی دارد و تا همین چندی پیش، گزینه اصلی قهرمانی در لیگ امارات بوده است. بازیکنان جوان و خوبی دارند که در بازی قبل، خودشان را نشان دادند. بازیکنان با تجربه‌ای مثل کاسیاس، مندز، کایو و لیما را هم دارند. در لیگ قهرمانان، تیم ضعیف و حریف آسانی نداریم ولی هدف اصلی ما، با تمام این اوصاف و احترامی که برای رقبا قائل هستم، پیروزی و پیروزی است. درباره تیم خودمان هم باید بگویم بچه‌ها همه در صحت و سلامت بوده و مشغول رقابت برای حضور در ترکیب اصلی هستند.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بازی‌های مکرر در لیگ قهرمانان و لیگ برتر باعث خستگی تیم شده است یا نه، خاطرنشان کرد: ما مدت مدیدی است که در فواصل کوتاه، بازی‌های مختلف انجام می‌دهیم. فشار خیلی بالا بود. در عمل فرصتی هم برای استراحت و بازسازی در نیم فصل نداشتیم ولی با تمام این اوصاف، با توجه به اهمیت لیگ قهرمانان آسیا، نه مصدومیت و نه خستگی نمی‌تواند روی ما تاثیر بگذارد و با تمام توان و روحیه بالا پیش خواهیم رفت. این راهی است که انتخاب کرده‌ایم.

ایوانکوویچ درباره دلیل سفر زودهنگام به امارات تصریح کرد: ما اهمیت زیادی برای بازی با الوصل قائل شده‌ایم. به همین دلیل چند روز زودتر آمدیم تا بچه‌ها با شرایط اینجا وفق پیدا کنند. ضمن آنکه رژیم غذایی و استراحت بچه‌ها را به شکلی تحت کنترل داشته باشیم که آنها آمادگی کامل داشته باشند. این بازی می‌تواند یکی از مهمترین بازی‌های ما در این دوره از رقابت‌ها باشد.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا از مصدومیت لیما بازیکن برزیلی الوصل خبر ندارد که درباره او صحبت کرده است، گفت: می‌دانستیم کایو و لیما مصدوم بودند ولی گویا به شرایط عادی برگشته‌اند و به نظر من این دو نفر بهترین بازیکنان الوصل هستند و نقش سرنوشت سازی در تیمشان دارند. نکات لازم درباره این نفرات را به بازیکنان گوشزد کردیم. من کل بازی‌های الوصل در امارات را دنبال کرده‌ام و بسیاری از آنها را دیده‌ام و این بازی از نظر ما بازی کلیدی گروه است. الوصل چهار هفته قبل مدعی اصلی قهرمانی امارات بود ولی با بداقبالی به النصر، الوحده و العین باخت و از کورس قهرمانی عقب افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا در دوره قبل، در این دوره به فینال بازی‌ها راه خواهید یافت یا نه، اضافه کرد: افتخار بزرگی است که سال قبل تا نیمه نهایی بالا رفتیم ولی تاکید می‌کنم اهداف ما پایان ندارد و حداکثری یعنی به حضور در فینال و قهرمانی آسیا چشم دوخته‌ایم. برای امسال با توجه به آمادگی، انگیزه و هدفی که داریم، حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا را به عنوان حداقل در نظر گرفته‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار