نهمین دوره انتخابات مجلس وشوراهای دانش آموزی؛

مجلس دانش آموزی نوعی تمرین اجتماعی ،سیاسی است

حجت الاسلام امامقلی رییس سازمان دانش آموزی استان قزوین در نهمین دوره انتخابات مجلس و شوراهای دانش آموزی گفت: انتخابات مجلس دانش آموزی نوعی تمرین اجتماعی ،سیاسی است و دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه در مسایل کشوری مشارکت کنند.

کد مطلب: ۸۰۶۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی نوعی تمرین اجتماعی ،سیاسی است

قزوین(پانا)، حجت الاسلام امامقلی رییس سازمان دانش آموزی استان قزوین در نهمین دوره انتخابات مجلس و شوراهای دانش آموزی گفت: انتخابات مجلس دانش آموزی نوعی تمرین اجتماعی ،سیاسی است و دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه در مسایل کشوری مشارکت کنند.

حجت الاسلام امامقلی در بین دانش آموزان حاضر در جلسه افزود:امروز باید دانش آموز در مجلس شوراهای دانش آموزی خودش را از نظر سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی ارایه بدهد، اینکه آیا مردم شمارا قبول دارند و به شما رای می دهند،یا اینکه در موقعیت ها و جلسات می توانی حرفت را بیان کنی و یا اینکه می توانی خودت را در معرض امتحان قرار دهی .

امامقلی در ادامه خاطر نشان کرد:هر کس که کاندیدا می شودباید سعی کند که اطرافیان خود را مجذوب خود کند و نکته ی مهمتر اینکه هر کس که رای می آورد قومی و قبیله ای عمل نکند ،شهری یا روستایی نکند.

امامقلی گفت:در انتخابات مجلس دانش آموزی حتما نباید بگوییم که ما بهتر از دیگران هستیم ،شاید یک کسی بهتر از ما عمل کرد بهتر است که صاف و صادقانه به او رای بدهیم.

امامقلی درآخر افزود:دانش آموزی که رای می آورد باید هم برای خود و هم برای دیگران مفید باشد،کسی که رای می آورد متین و سنگین باشدو جایگاه خود را حفظ کند و از حق و حقوق دیگران دفاع کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار