مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان سمنان:

عرصه فرهنگ و هنر نیازمند نگرش نو و پرهیز از نگاه بسته است

سمنان (پانا) - محمدرضا سوقندی در جمع روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها گفت: عرصه فرهنگ و هنر نیازمند داشتن نگرش نو و خلاق و پرهیز از نگاه بسته است.

کد مطلب: ۸۰۶۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
عرصه فرهنگ و هنر نیازمند نگرش نو  و پرهیز از نگاه بسته است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه کارشناسان فرهنگی و هنری این سازمان باید از انجام کارهای کلیشه ای بپرهیزند، تصریح کرد: آثار فعالیت های فرهنگی و هنری منشا تحول و حل کننده بسیاری از معضلات است.

وی افزود: برای مقابله با آسیب های اجتماعی، باید از عرصه فرهنگ و هنر استفاده کرد و دشمنان نظام برای مقابله با انقلاب اسلامی، دست به تهاجم فرهنگی همه جانبه زده اند که باید در مقابل این تهاجم و توطئه ها هوشیار بود.

محمدرضا سوقندی، وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را سیاست گذاری، برنامه ریزی، حمایت و جریان سازی فرهنگی دانست و گفت: عرصه فرهنگ و هنر نیازمند داشتن نگرش نو و خلاق و پرهیز از نگاه بسته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه انجام امور فرهنگی و هنری به صورت اداری ممکن نیست و باید با اندیشه و بهره گیری از اصحاب فرهنگ و هنر در این عرصه گام برداشت، عنوان کرد: باید با اصحاب فرهنگ و هنر گفتگو کردو با شنیدن دغدغه هایشان، در صدد رفع آن گام برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار