بازارچه و نمایشگاه کارآفرینی دبیرستان ابرار سنندج افتتاح شد

سنندج(پانا)_با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان، بازارچه و نمایشگاه کارآفرینی دبیرستان نمونه دولتی دوره اول دخترانه ابرار ناحیه دو سنندج افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۰۶۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه و نمایشگاه کارآفرینی دبیرستان ابرار سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، روز گذشته با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان، فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی، بازارچه و نمایشگاه کارآفرینی دبیرستان نمونه دولتی دوره اول دخترانه ابرار افتتاح شد.

در این مراسم سعدیه همایون نژاد مدیر آموزشگاه نمونه دولتی ابرار اظهار داشت:کیفیت بخشی به درس کار و فن آوری با ایجاد بازاچه ها، نمایشگاه ها و جشنواره های مرتبط با این موضوع باید در میان دانش آموزان که نسل آینده ما هستند نهادینه شود.

همایون نژاد در ادامه عنوان کرد: توسعه و تعمیق یادگیری درس کار و فن آوری، پرورش توانمندی های دانش آموزان ، تقویت روحیه کار و تلاش و تاکید بر تنوع بخشی به محیط های یادگیری از جمله اهداف اصلی ما در برگزاری این بازاچه ها است.

مدیر آموزشگاه در پایان خواهان همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در تقویت بازاچه های کارآفرینی شد.

شایان ذکر است دانش آموزان در این بازاچه اقلامی مانند مواد غذایی، دست سازه ها، صنایع دستی و کارهای هنری در این بازاچه عرضه کردند.

گفتنی است؛ این بازاچه به مدت دو روز یکشنبه و دوشنبه 20 و 21 اسفندماه 96 از ساعت 10 الی 12 صبح و عصر ها از ساعت 13 الی 16 آماده بازدید عموم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار