رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فردوس خبر داد:

اجرای طرح دست های مهربانی با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان

فردوس (پانا) ـ رئیس اداره اوقاف و امورخیریه فردوس از اجرای طرح دست‌های مهربانی با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۶۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح دست های مهربانی با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان

حجه الاسلام محمد الهی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه فردوس با بیان اینکه سازمان اوقاف در سال‌های اخیر با تمرکز در اجرای نیات تلاش کرده که اجرای امینانه نیات موقوفات را موثرتر و هدفمندتر کند، گفت: طرح دست‌های مهربانی با هدف اجرای نیت واقفان در کمک به مستمندان، ایتام و زنان سرپرست خانوار؛ امروز در سراسر کشور آغاز می‌شود و هر استان بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این طرح را تا پایان هفته در سطح استان اجرا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه طرح «دست‌های مهربانی»در تمامی استان‌های کشور اجرایی می‌شود، تصریح کرد: در این طرح عنوان برنامه‌ای برای شهرستان در نظر گرفته شده و از محل عواید ۴فقره موقوفه و اجرای نیات واقفان با هزینه ۱۰ میلیون تومانی ، خانواده‌های نیازمند بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه فردوس عنوان داشت: حمایت‌های سازمان اوقاف از مستمندان و نیازمندان در طرح‌ دست‌های مهربانی به صورت افتتاح حساب به منظور دریافت مستمری براساس سرانه مصوب و تسهیلات غیر مستمر شامل بسته‌های حمایتی، دارو و درمان، کمک‌ هزینه تحصیلی دانش‌آموزان، کمک هزینه ازدواج و تهیه جهیزیه و کمک هزینه سفرهای زیارتی است.

الهی بیان کرد: امداد کریمانه و محترمانه از اولویت‌های این طرح است، در امداد کریمانه واقف و موقوف‌‌علیهم همدیگر را نمی‌بینند؛ ممکن است خیلی از واقفان در قید حیات نباشند اما آثار و برکات خیری که به جای گذاشته‌اند به دست نیازمندان می‌رسد.

وی ادامه داد: در طرح دست‌های مهربانی لازم است که افراد نیازمند مطابق نیات واقفان شناسایی شده تا بتوانیم ضمن خدمت‌رسانی مطلوب و کریمانه به این افراد، اجرای نیت صحیح کرده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار