افزایش بی سابقه تعداد بازدیدکنندگان دانش آموز از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی

کرج (پانا) - سرپرست موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز از افزایش بی سابقه تعداد بازدید کنندگان دانش آموز خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۵۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش بی سابقه تعداد بازدیدکنندگان دانش آموز از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، سرپرست موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز اظهار داشت: در واپسین روزهای سال جاری و در حالیکه تنها کمتر از دو هفته به پایان سال باقیمانده است، بازدید دانش آموزان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی به نحوی بی سابقه فزونی یافته است. به طوریکه تعداد این بازدیدکنندگان به بیش از 500 نفر دانش آموز در روز رسیده است.

قلعه بیگی این استقبال را نتیجه افزایش آگاهی عموم و بالاخص مدارس نسبت به اهمیت محیط زیست و نقش و اهمیت موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی در ارتقاء دانش و فرهنگ زیست محیطی و افزایش گرایش عموم به سمت شناخت محیط زیست و حفاظت از آن دانست.

سرپرست موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی این اداره کل در خاتمه عنوان کرد: موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز واقع در ضلع غربی پارک شهید چمران بوده و همه روزه پذیرای علاقمندان وحامیان محیط زیست و همچنین گردشگران و میهمانان استان البرز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار