عیدی 200هزار تومانی هلال احمر به زلزله زده های کرمانشاهی

تهران (پانا) -رییس جمعیت هلال‌احمر با اعلام کمک رسانی 63 میلیارد تومانی مردم به زلزله زدگان کرمانشاه، گفت همزمان با نوروز 97، به 30 هزار خانوار زلزله زده کرمانشاهی که براساس آمار سازمان ثبت احوال کشور خانه آنها در زلزله تخریب شده، 200 هزار تومان عیدی به همراه اقلام ضروری زندگی اهدا می شود.

کد مطلب: ۸۰۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
عیدی 200هزار تومانی هلال احمر به زلزله زده های کرمانشاهی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، علی‌اصغر پیوندی در مانور آغاز طرح های امداد و نجات نوروزی هلال احمر و نمایش توانمندی های این جمعیت، اظهار کرد: امروز حوادث و بحران‌ها جزئی از زندگی انسان‌ها است و با وجود همه کمک هایی که پیشرفت علم، به زندگی بشر کرده است، همواره باعث بسیاری از حوادث نیز شده که مستلزم بهره گیری از رویکردهای مناسب برای پاسخ دهی بهتر دو حوادث سراسر دنیا است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه جدی به امدادگران و نجاتگران هلال احمر که در تمامی لحظات سخت و دشوار همراه و در کنار مردم هستند، گفت: به علاوه باید با برگزاری مانورهای متفاوت و تعامل با دیگر دستگاه‌ها، در صدد پاسخ مناسب به حوادث باشیم و هلال احمر در این زمینه همواره تمام امکانات و ظرفیت خود را برای خدمت‌رسانی، در اختیار مردم قرار داده است.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: از میان بیش از ۴۰ حوادثی که در دنیا رخ می‌دهد، حدود ۳۰ حادثه در ایران امکان بروز دارد و لذا ضروری است تا اقدامات مناسبی برای پیشگیری و پاسخ گویی مناسب در زمان وقوع حوادث داشته باشیم.

پیوندی به روزکردن ناوگان امداد و نجات هلال احمر با کمک دولت و مجلس و همزمان با نوروز اشاره و اظهار کرد: سال ۹۶، از نظر حادثه خیزی برای کشورمان بسیار استثنایی بود، اما جمعیت هلال‌احمر توانست با تجاربی که در طول ۹۰ سال سابقه به دست آورده، پاسخ مناسبی به این حوادث بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار